Den 23. juni, 2010, lagde Fletcher'en til kaj ved Skt Hans på Helgoland i København. Det vakte naturligvis en del opsigt blandt de mange hundrede mennesker i den lune, smukke nat. Der blev givet et par rundture i bassinet, der har indsejlning i den nordlige ende af stranden.
Det er nemlig rigtigt! Min Fletcher er allerede klar til søsætning. Vi venter kun på solen! Jeg har kigget på lækre, sol-beskindede cruising dage i dag! Det bliver simpelthen skønt, at komme ud på vandet igen!
Hvor dybt er der derinde. Det ser bestemt hyggeligt ud at ligge til derinde, har du mulighed for at oploade et kort hvor du har sat en "nål" så man ved lidt mere præcist hvor det er
Lars, på billede nummer 2 sker der det, at mine manglende evner som håndbold-spiller demonstreres: Jeg vil kaste mine sko ind i båden, men, rammer fuldsstændigt ved siden af - og den ene lander i vandet! Jeg udstøder noget med "Nej! Nej!".
Christian, der er 2 m og sandbund i hele bassinet. I selve indsejlingsbassinet skal man dog følge sejlrenden, der er ret snæver. Den er markeret som lige linje mellem en bøje og broen. Jeg har tegnet den ind med fast streg. Alle bassinnerne blev tørlagt og udgravet for nogle år tilbage. Der er også et stort og frit slæbested. Det er 5 m bredt. Jeg har tegnet det med stiplet. Fri parkering af bil og trailer.
Hvis man holder lidt til bagbord under indsejling, passerer man badeanstalten for nudistbadere. Den er opdelt mellem mænd og kvinder. Med en lille kikkert kan blive ganske overrasket...
Hvis man holder lidt til bagbord under indsejling, passerer man badeanstalten for nudistbadere. Den er opdelt mellem mænd og kvinder. Med en lille kikkert kan blive ganske overrasket...
Eller en stor telelinse
Skibsplast Sportsmann
Glastron Sierra V212
Ramo 21" damjolle
Heh. Ja, Albjerg. Min kok havde faktisk en oppustelig båd med en sommerdag - og vi tillod os en uskyldig rundtur om den gamle badeanstalt. Der var ganske flotte emner derude! Navnlig på det blandede område, hvor fra der bades.