Jeg har haft mobilt bredbånd fra TDC siden februar 2008 til min bærbare Lenovo computer. I starten fungerede det udemærket selvom der til tider var meget svingende dækning. Flere steder i hjemmet forsvinder dækningen som dug fra solen. Tager jeg computeren med ind til nabohuset, er der slet ingen dækning...
Jeg har taget kontakt til TDC Kundeservice hvergang mit mobile bredbånd har svigtet, men de samme svar får jeg igen og igen: Prøv at genstarte din computer, er du sikker på at det er TDC der er udbyderen, har du installeret programmet rigtigt på din computer osv. Nu har jeg opgivet at fortsætte med TDC, for alle de irritationsmomenter jeg har haft igennem længere tid, kan TDC ikke løse ( de har dog husket at sende regninger til mig løbende på abonnementet....
)
I går opsagde jeg så mit abonnement på mit mobile bredbånd hos TDC efter at jeg slet ikke kunne bruge internettet selvom der var fuld dækning iflg. TDC.
Jeg søgte på internettet omkring en ny leverandør af mobilt bredbånd, og fattede interesse for en annonce fra 3.dk
Efter lidt søgen på deres hjemmeside fandt jeg ud af, at de kunne tilbyde op til 7.2 Mbit forbindelse med ubegrænset forbrug i Danmark og Sverige for beskedne 299,- kr. pr. mdr. En hurtig opringning til 3.dk Kundeservice, hvor jeg bl.a. spurgte omkring deres dækning i det område hvor jeg færdes mest. Medarbejderen kunne oplyse, at der i Hornbæk ( her bor jeg ), er imellem 3.6
og 7.2 Mbit forbindelse, så der burde ikke være problemer med dækningen.
Jeg tegnede et abonnement på 18 mdr., hvor jeg så fik alt tilslutningsudstyret gratis og med 1 mdr. opsigelse fra min side af ( hos TDC er opsigelsen 3 mdr. ). Den største bonus - og det kalder jeg service - er at medarbejderen som modtog min bestilling, er min faste kontaktperson. Hvis jeg har spørgsmål omkring det produkt jeg har købt hos 3.dk, eller andre af deres produkter, kan jeg kontakte ham direkte via mobiltelefon eller e-mail. Det er flot service synes jeg.
Nu glæder jeg mig enormt meget til at afprøve det nye mobile bredbånd fra
3.dk og allermest til at slippe af med TDC...
Hvad jeg ikke har brugt af tid på TDC Kundeservice kan ikke gøres op i timer, men i uger....Det er rystende så ligeglade alle medarbejdere hos TDC er.
For noget tid siden sendte jeg en klageskrivelse til TDC omkring det elendige mobile bredbånd jeg havde fra dem. På TDC´s hjemmeside, lover de at besvare enhver klageskrivelse indenfor 7-14 dage, men jeg fik først et svar - bemærk at det var et standard svar jeg fik - efter 32 dage....Men regningerne strømmer fortsat ind af brevsprækken selvom jeg også klagede over dem.
Så alt i alt, har mit eventyr med TDC kostet utrolig meget tid, ærgelser og mange penge.
Hvad er dine erfaringer med TDC ?