|
|
19-08-2014, 07:01
|
|
|
Tilmeldelsesdato: Aug 2014
Bopæl: Randers
|
|
Alvorligt eller ej?
Hej
Jeg er ved at købe sejlbåd i småtteriklassen. Det er sådan noget Carina 20, Bandholm 24, Junker 22 o.lign.
Jeg har kigget på en i dag og der er 2 ting der er lidt påfaldende.
Der er tale om en glasfiberbåd (Bandholm 24)
1) Teakdækket buler/har løsnet sig enkelte steder. Tyder det på noget alvorligt? (Sælger har oplyst mig, at båden er tæt)
2) Der har stået olie i "sumpen" altså nede i bunden af båden over kølen. Det lugter.
Jeg mener at have hørt noget om, at glasfiber ikke har det specielt godt med benzin - men olie kan vel heller ikke være så godt.
Kan det være et alvorligt problem?
Mvh
Ole
|
19-08-2014, 19:10
|
|
Citér:
Originally Posted by styrmand
Hej
Jeg er ved at købe sejlbåd i småtteriklassen. Det er sådan noget Carina 20, Bandholm 24, Junker 22 o.lign.
Jeg har kigget på en i dag og der er 2 ting der er lidt påfaldende.
Der er tale om en glasfiberbåd (Bandholm 24)
1) Teakdækket buler/har løsnet sig enkelte steder. Tyder det på noget alvorligt? (Sælger har oplyst mig, at båden er tæt)
2) Der har stået olie i "sumpen" altså nede i bunden af båden over kølen. Det lugter.
Jeg mener at have hørt noget om, at glasfiber ikke har det specielt godt med benzin - men olie kan vel heller ikke være så godt.
Kan det være et alvorligt problem?
Mvh
Ole
|
der lugter som en dårlig handel til dig..****olie i "sumpen"***
bådens byggeår??hvad koster båden som handværkertilbud?? hvis teaken flytter sig so vilde jeg øgså !min færste indryg er ** hold dig langfra ***men send bilder...
|
20-08-2014, 09:49
|
|
|
Tilmeldelsesdato: Aug 2014
Bopæl: Randers
|
|
Det er denne her, det drejer sig om.
|
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 120,838
Emner: 5,113
|
Velkommen til vores nyeste medlem, DonaldJew |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 23:23.