Tak for det forgangne år, både her på web'en og på de afholdte træf.
Jeg glæder mig til det nye år, hvor vi forhåbentlig får stablet endnu flere aktiviteter på benene.
Glædelig jul og godt nytår til jer alle.
Askeladden 565 Wasper - 225 HK Optimax
Once you go black - you'll never go back !!
Jeg tror simpelthen ikke jeg har prøvet denne situation før. At der er seriøs risiko for at afbud til juleaften pga. trafikken. Der nærmeste jeg kan komme det, er vinteren 78-79 hvor der var vildt meget sne, men den kom først mellem jul og nytår. Trafikken i Østdanmark har været helt gal de seneste 4-5 dage (måske mere). Jeg var i mandags til et arrangement i Roskilde, hvor nogle meldte afbud efter at have siddet 45 min. i kø inde i selve Roskilde. De skulle bare 3 km. men kunne simpelthen ikke komme frem. Vi skal selv ud på en 140 km køretur, heraf en del på meget små veje, og det er ikke noget der lige nu virker specielt motiverende.
Man skal ikke ofre liv og lemmer, selv for en juleaften. Må I alle have en dejlig jul og kør forsigtigt derude.
Glædelig jul og godt nytår til alle på Fenderen.dk fra Esbjerg V
Autopilot.
Fishfinder.
Kortplotter.
Kompas
VHF radio
Stereo radio/cd/mp3
Hvorfor fræse afsted når man kan nyde livet i roligt tempo.
Glædelig jul og godt nytår,ønskes i alle her inde på Fenderen,fra mig,med håb om vi må få en sommer med nogle gode TRÆF.!!(og lidt flerer end i år.)
Mvh. Leif H. (zigzig2403.)
Også en rigtig glædelig jul og godt nytår fra Silkeborg.
Jeg har haft forrygende travlt i hele december, så det er først nu, jeg er ved at komme i julehumør.
Som der blev sagt til æbleskiverne og gløggen i eftermiddag:
"Ja, Mester du véd jo godt det gælder om at have mere mellem ørerne end om ørerne..!"
"Sgu da ikke hvis der er tale om dame-lår ".. tilføjede en af smedene.
Det er sgu god værkstedshumor
Flipper 575
Sea Ray Sundancer 230
Skagerak 21
Sea Ray 160
Pepper 16
Brømo
Divese joller