» Online brugere: 730 |
0 medlemmer og 730 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 19:51. |
|
|
30-09-2010, 23:49
|
Amfibiedyr
|
|
Tilmeldelsesdato: Apr 2010
Bopæl: Kbh
|
|
El-arbejde i EU?
Tjah, havde glæden af at være 2 dage i BXL til EU-møde,
Og tog et billede af denne fine installation på det sted jeg boede.
Bemærk især den uisolerede knivafbryder i midten - eller skal jeg bare invitere til "find 5 fejl"?
Måske man skulle sende en Danske elektriker derned til at lave el-tjek den 1 april, bare så rapporten er dateret korrekt.....
Jeg tilføjer også et fra badeværelset. Bemærk den fine brug af elektrikerrør som matcher vandrørerne, den fine snoning af ledningerne så den ikke anvendte jord er pænt af vejen, den pæne synlige samling med kronemuffe, og den gode "vandsikre" isolering af samling med en stump malertape.....
Det er derfra alle reglerne laves som vi andre skal følge...........
|
01-10-2010, 14:27
|
|
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Dec 2008
Bopæl: Løjt Kirkeby (Aabenraa)
|
|
Hvaaaaaad... Og det er indenfor EU? Så gætter jeg på noget i nærheden af det østlige middelhav da jeg ikke ved hvad BXL er...
Skibsplast Sportsmann
Glastron Sierra V212
Ramo 21" damjolle
|
01-10-2010, 14:31
|
Landkrabbe
|
|
Tilmeldelsesdato: Aug 2009
Bopæl: Silkeborg
|
|
Ja vi har en lidt højere standard i danmark.
Men det ser udtil at de er på vej, der er da brugt nye kombi relæer, men man kan nu stadig se meget skidt DK i nu.
Var inde på en skole, i går, og skulle flytte et lampested, for der kunne laves en ny loftlem, også fint nok, hvis en af afgangsrørene gik ind i en væg og slutede halvt inde, med strittende krone muffer, der var overmalet flere gange, bevares det var et "kontor"
|
01-10-2010, 21:36
|
|
Bogholder, kontoret for sund fornuft
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
|
|
Citér:
Originally Posted by Sjip
Ja vi har en lidt højere standard i danmark.
Men det ser udtil at de er på vej, der er da brugt nye kombi relæer, men man kan nu stadig se meget skidt DK i nu.
Var inde på en skole, i går, og skulle flytte et lampested, for der kunne laves en ny loftlem, også fint nok, hvis en af afgangsrørene gik ind i en væg og slutede halvt inde, med strittende krone muffer, der var overmalet flere gange, bevares det var et "kontor"
|
Enig, men der fuskes dæleme også meget herhjemme
Sikkerhedsstyrelsen har en rigtig morsom og gedigen samling af skræk-eksempler på dansk el-arbejde, når det er værst. Vi er hverken værre eller bedre end grækerne, tyrkerne eller Bruxelles-borgerne
Flipper 575
Sea Ray Sundancer 230
Skagerak 21
Sea Ray 160
Pepper 16
Brømo
Divese joller
|
01-10-2010, 22:04
|
Landkrabbe
|
|
Tilmeldelsesdato: Aug 2009
|
|
Citér:
Originally Posted by Clasg
Enig, men der fuskes dæleme også meget herhjemme
Sikkerhedsstyrelsen har en rigtig morsom og gedigen samling af skræk-eksempler på dansk el-arbejde, når det er værst. Vi er hverken værre eller bedre end grækerne, tyrkerne eller Bruxelles-borgerne
|
tjjaa hvis jeg kigger efter tror jeg godt jeg kan finde et par billeder i arkivet
|
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|