Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Værksteds-, webshops- og marinebutikserfaringer

Værksteds-, webshops- og marinebutikserfaringer Her kan du skrive om dine erfaring med diverse værksteder, marinebutikker og webshoper.

» Online brugere: 580
2 medlemmer og 578 gæster
JustinVog, RaymondSag
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #1  
Gammel 28-07-2009, 22:03
Mark B Mark B er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2008
Bopæl: Sønderjylland
Indlæg: 230
Racor filter - Dårligt monteringssæt

Købte for et par uger siden et komplet Racor filter hos nytdrev.dk

Jeg spurgte til kvaliteten og det blev oplyst at det var "Rolls Roycen" over alle filtre. Det lød godt og jeg sprang på og bestilte naturligvis sådan ét

Desværre var de "gevind stykker" som skal bruges til at sætte mellem slangen og skrues i filteret, af alm. plastik. Desværre skulle man også selv "trykke" gevind i plastikket - altså selv skrue den på filteret første gang. Det er også gået fint, men naturligvis er det skrøbeligt.

I dag var jeg så ude at tøffe en tur i havnen for at se Dannebrog, da båden pludselig går ud. Jeg får den startet igen men den går hurtigt død igen. Desværre viser det sig at benzinslangen er gået løs i gevindet på filteret, da plastikken simpelthen ikke kan holde til de rystelser der naturligvis er når man sejler.

Jeg var heldig at en god sejlerven lige kunne komme til undsætning, men føj hvor er det her træls! Imorgen må jeg en tur af flensborg og lede efter nogle gevind stykker i jern/bronze istedet. Synes det er lidt for dårligt på et filter til 600 kr. - Eller 900 kr. som det koster i dag Det må være en klar om'er hvis det skal være et Rolls Royce filter.
Reply With Quote
  #2  
Gammel 29-07-2009, 03:47
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
RACOR filtrene skal leveres med forskruvning i bronze - hvis du har fået leveret med plastikstuds, er det en klar fejl. Det skal jeg beklage meget.

Jeg vil gerne skaffe den type forskruvning du skal bruge og sende til dig - alternativt kan du sende regningen til mig på de forskruvninger, som du køber i Flensborg.
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #3  
Gammel 29-07-2009, 08:23
MartinN's Avatar
MartinN MartinN er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2008
Bopæl: Odense
Indlæg: 1,377
Billeder: 102
Jeg forstår godt din frustration, det er irriterende når tingene ikke fungerer som de skal. Personligt har jeg ikke handlet hos Nytdrev.dk, men ud fra hvordan andre beskriver deres oplevelser synes servicen helt i top.

Men jeg må ærligt indrømme at jeg syntes du overreagerer med dit indlæg. Hvis du havde kontaktet Nytdrev.dk først var problemet blevet løst med det samme.
Der må være en grænse for hvornår man skal "hænge" værksteder/leverandører til tørre i disse foraer.
__________________
/Martin

En dårlig sejltur er altid bedre end en god dag på arbejde ...

_______________________________________
Askeladden 565 Wasper - 225 HK Optimax

Once you go black - you'll never go back !!
_______________________________________
Reply With Quote
  #4  
Gammel 29-07-2009, 08:29
ENN's Avatar
ENN ENN er offline
?
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: København
Indlæg: 2,573
Jeg har aldrig set et racor filter med plastforskruninger - så der er noget galt

Derimod leveres de ofte uden forskruninger - og forskruningerne bestilles separat simpelthen fordi de kan monteres med flere tykkelser slanger samt nogle vil have en vinkettilslutning andre en lige

RACOR er et af de bedste professionelle filtre der leveres - de bruges i kommercielle motorinstalationer over hele verden

De der plastforskruninger hører ikke sammen med racor filteret - der skal messingforskruninger på og de forskruninger RACOR leverer er i messing/stål
__________________
"Hvorfor er der aldrig tid nok til at lave det ordentligt første gang - men altid tid nok til at lave det om igen"

"Any Grease is better than no Grease at all"





Nuværende både
Bayliner 175 br 2007 m mercruiser 3,0 / Alpha Gen2
Buster S m 15 hk evinrude 1991
Ryds 14`m Husqvarna 4 hk 1958

Nuværende Motorer
Johnson 5,5 1959
Johnson 3 hk 1957
Johnson 3 hk 1967
OMC el påhængsmotor
Husqvarna 4 hk 1958
Penta U21 1937
Mercruiser 135 2007
Evinrude 15 1991


Tidligere både og motorer
Tabur Yak 3 m 3 hk Johnson 1961
Shetland 536 m Suzuki 65 og 85 hk
Shetland 570 m 200 hk Johnson
Trifoil 14 m 30 hk Suzuki DT30C
Trifoil 14 "de luxe" m Suzuki DF30T
Ukendt jolle m Johnson 9,9
Gummibåd m 3 hk johnson
Honda 75 hk 1996
Sea Nymph 14 R m Suzuki DT30T og johnson 9,9

Og sikkert nogle flere jeg har glemt

Reply With Quote
  #5  
Gammel 29-07-2009, 18:36
Mark B Mark B er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2008
Bopæl: Sønderjylland
Indlæg: 230
Citér:
Originally Posted by MartinN Se indlæg
Jeg forstår godt din frustration, det er irriterende når tingene ikke fungerer som de skal. Personligt har jeg ikke handlet hos Nytdrev.dk, men ud fra hvordan andre beskriver deres oplevelser synes servicen helt i top.

Men jeg må ærligt indrømme at jeg syntes du overreagerer med dit indlæg. Hvis du havde kontaktet Nytdrev.dk først var problemet blevet løst med det samme.
Der må være en grænse for hvornår man skal "hænge" værksteder/leverandører til tørre i disse foraer.


Tjah.. Jeg overreagerer vel ikke, blot fordi jeg skriver min mening og den ikke lige er tilsvarende andres ??

Men kald mig bare en sur heks. Jeg går ud fra man vil have filteret monteret med de fittings der hører med Det er så gjort, og de resulterede så desværre i at en ellers god aften foran Dannebrog skibet desværre gik i vasken, hvilket irriterer mig, ja.

Jeg kontaktede forøvrigt Rolf igår - Så det har jeg skam gjort. Derfor tillader jeg mig stadig at fortælle om min oplevelse Jeg ved at én mere ligger inde med en dum episode, hvorfor de ikke fortælles ved jeg ikke. Men jeg er "desværre" typen der siger det rent ud når jeg er utilfreds

Anyways - der er købt 2 nye gevind stykker (fittings eller hvad man kalder dem) i messing. Når vejret er med, skifter jeg skidtet i aften.
Reply With Quote
  #6  
Gammel 29-07-2009, 19:00
ENN's Avatar
ENN ENN er offline
?
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: København
Indlæg: 2,573
Det er altid i orden at sige sin mening Mark - altid

Jeg ved ikke hvor nytdrev får sine racor filtre fra - de racor jeg har er købt på e-bay - og dem jeg har monteret arbejdsmæssigt er købt hos den danske importør af racor (Holm Tecnoscan)

Og til dem (og det er mange) jeg har monteret var er ikke fittings med - de købtes separat og var altid i messing
__________________
"Hvorfor er der aldrig tid nok til at lave det ordentligt første gang - men altid tid nok til at lave det om igen"

"Any Grease is better than no Grease at all"





Nuværende både
Bayliner 175 br 2007 m mercruiser 3,0 / Alpha Gen2
Buster S m 15 hk evinrude 1991
Ryds 14`m Husqvarna 4 hk 1958

Nuværende Motorer
Johnson 5,5 1959
Johnson 3 hk 1957
Johnson 3 hk 1967
OMC el påhængsmotor
Husqvarna 4 hk 1958
Penta U21 1937
Mercruiser 135 2007
Evinrude 15 1991


Tidligere både og motorer
Tabur Yak 3 m 3 hk Johnson 1961
Shetland 536 m Suzuki 65 og 85 hk
Shetland 570 m 200 hk Johnson
Trifoil 14 m 30 hk Suzuki DT30C
Trifoil 14 "de luxe" m Suzuki DF30T
Ukendt jolle m Johnson 9,9
Gummibåd m 3 hk johnson
Honda 75 hk 1996
Sea Nymph 14 R m Suzuki DT30T og johnson 9,9

Og sikkert nogle flere jeg har glemt

Reply With Quote
  #7  
Gammel 29-07-2009, 20:19
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Citér:
Originally Posted by ENN Se indlæg
Det er altid i orden at sige sin mening Mark - altid

Jeg ved ikke hvor nytdrev får sine racor filtre fra - de racor jeg har er købt på e-bay - og dem jeg har monteret arbejdsmæssigt er købt hos den danske importør af racor (Holm Tecnoscan)

Og til dem (og det er mange) jeg har monteret var er ikke fittings med - de købtes separat og var altid i messing
Vi får RACOR filtre fra USA.

Der er i dag bestilt fittings i korrekt materiale til vore RACOR filtre - de leveres på mandag fra San Fransisco, USA.
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #8  
Gammel 29-07-2009, 20:23
Campion 165(seb)'s Avatar
Campion 165(seb) Campion 165(seb) er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Odenszeee
Indlæg: 913
Billeder: 14
Citér:
Originally Posted by Mark B Se indlæg
...Det er så gjort, og de resulterede så desværre i at en ellers god aften foran Dannebrog skibet desværre gik i vasken, hvilket irriterer mig, ja...
Du er så ikke den eneste der har haft problemer foran det gode skib Dannebrog.
Var der ikke en sejler for et par uger siden der var så fuld han påsejlede skibet..??

Anyways, jeg er fuldt ud enig i at sige sin mening, når man er 'fustreret', men jeg har dog pt. ikke handlet hos nyt-drev før, og tror ikke det er bevidst gjort mht. dine fittings osv.
Men ærgeligt, dét er det - specielt når man så ligger på vandet...!

Håber det løser sig.

Mvh
__________________
/ Seb

Nuværende båd:
Phantom 21/225 Optimax
Fletcher 199/150 Yamaha

Tidligere både:
RING 16/90 Yamaha
Fletcher 199/200 Merury
Mustang-Trekpoint/50 Suzuki
Fletcher 161/100 Mercury
Fletcher 160/100 Mercury
Fletcher 199/200 Mercury EFI
Campion Cortes 165/200 Mercury
Global 13"/50 Mercury
Selco 15"/35 Johnson, 50 Mercury
Reply With Quote
  #9  
Gammel 29-07-2009, 20:25
MartinN's Avatar
MartinN MartinN er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2008
Bopæl: Odense
Indlæg: 1,377
Billeder: 102
Citér:
Originally Posted by Mark B Se indlæg
Tjah.. Jeg overreagerer vel ikke, blot fordi jeg skriver min mening og den ikke lige er tilsvarende andres ??

Men kald mig bare en sur heks. Jeg går ud fra man vil have filteret monteret med de fittings der hører med Det er så gjort, og de resulterede så desværre i at en ellers god aften foran Dannebrog skibet desværre gik i vasken, hvilket irriterer mig, ja.

Jeg kontaktede forøvrigt Rolf igår - Så det har jeg skam gjort. Derfor tillader jeg mig stadig at fortælle om min oplevelse Jeg ved at én mere ligger inde med en dum episode, hvorfor de ikke fortælles ved jeg ikke. Men jeg er "desværre" typen der siger det rent ud når jeg er utilfreds
Du misforstår mig Mark
- jeg er såmænd også tilhænger af ytringsfriheden, og som sagt forstår jeg fuldt ud din irritation. Men alle kan jo begå en fejl !

Havde Nytdrev f.eks afvist at bytte dine fittings, syntes jeg det havde været en helt anden situation, og helt klart interessant for andre der ønskede at handle der.
__________________
/Martin

En dårlig sejltur er altid bedre end en god dag på arbejde ...

_______________________________________
Askeladden 565 Wasper - 225 HK Optimax

Once you go black - you'll never go back !!
_______________________________________
Reply With Quote
  #10  
Gammel 29-07-2009, 20:34
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
1) nytdrev.dk har erkendt, at der er leveret forkert fittings og har tilbudt at levere de rigtige fittings eller at afholde omkostningerne til indkøb af de rigtige for bådejeren.

2) Jo, alle kan begå fejl - nytdrev.dk ekspederer ca. 2500 bestillinger pr. sæson - det er umuligt at alle bestillinger er fejlfri. Vi gør alt hvad der står i vores magt for at rette op på en fejlleverance. Enten udbedres fejlen, ellers kan varen returneres til os på vores regning.
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #11  
Gammel 30-07-2009, 10:03
goffy's Avatar
goffy goffy er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
Billeder: 74
mangler i messing slangestudser til filtret kan de købes hos VVS leverandører eller hos oliefyr mekker. oliefyr bruger de samme størrelser studser.
1/4" x8mm eller 3/8" x 8mm er de mest alm typer
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år

Sidst redigeret af goffy; 30-07-2009 kl. 10:31.
Reply With Quote
  #12  
Gammel 30-07-2009, 11:57
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
De fittings der skal bruges til RACOR filterkonsol, er i dimensionen 1/4" - inlet.

Slangetykkelsen kan være 3/8" eller 5/16" - indvendige mål.
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #13  
Gammel 30-07-2009, 13:09
ENN's Avatar
ENN ENN er offline
?
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: København
Indlæg: 2,573
Bla. Ketner (bilreservedelsdivisionen) har dem i kassevis
__________________
"Hvorfor er der aldrig tid nok til at lave det ordentligt første gang - men altid tid nok til at lave det om igen"

"Any Grease is better than no Grease at all"





Nuværende både
Bayliner 175 br 2007 m mercruiser 3,0 / Alpha Gen2
Buster S m 15 hk evinrude 1991
Ryds 14`m Husqvarna 4 hk 1958

Nuværende Motorer
Johnson 5,5 1959
Johnson 3 hk 1957
Johnson 3 hk 1967
OMC el påhængsmotor
Husqvarna 4 hk 1958
Penta U21 1937
Mercruiser 135 2007
Evinrude 15 1991


Tidligere både og motorer
Tabur Yak 3 m 3 hk Johnson 1961
Shetland 536 m Suzuki 65 og 85 hk
Shetland 570 m 200 hk Johnson
Trifoil 14 m 30 hk Suzuki DT30C
Trifoil 14 "de luxe" m Suzuki DF30T
Ukendt jolle m Johnson 9,9
Gummibåd m 3 hk johnson
Honda 75 hk 1996
Sea Nymph 14 R m Suzuki DT30T og johnson 9,9

Og sikkert nogle flere jeg har glemt

Reply With Quote
  #14  
Gammel 30-07-2009, 13:47
goffy's Avatar
goffy goffy er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
Billeder: 74
jeg har monteret en af de små nåleventiler der bruges til olie i bunden af min filter, så er det nem lige at tappe lidt af, for at se efter vand.
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
Reply With Quote
  #15  
Gammel 24-10-2009, 07:47
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
RACOR filtre leveres nu med messing fittings uden merpris.
__________________
Chi non risica, non rosica

Sidst redigeret af Miss Mancini; 24-10-2009 kl. 07:53.
Reply With Quote
  #16  
Gammel 24-10-2009, 08:55
Mark B Mark B er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2008
Bopæl: Sønderjylland
Indlæg: 230
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk Se indlæg
RACOR filtre leveres nu med messing fittings uden merpris.
Det er også blevet 300,- dyrere
Reply With Quote
  #17  
Gammel 24-10-2009, 13:22
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Citér:
Originally Posted by Mark B Se indlæg
Det er også blevet 300,- dyrere
Ja, men ikke til brugerne på fenderen....
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #18  
Gammel 25-10-2009, 05:19
Searider Searider er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Apr 2009
Bopæl: Fredericia
Indlæg: 91
Citér:
Originally Posted by ENN Se indlæg
Det er altid i orden at sige sin mening Mark - altid

Jeg ved ikke hvor nytdrev får sine racor filtre fra - de racor jeg har er købt på e-bay - og dem jeg har monteret arbejdsmæssigt er købt hos den danske importør af racor (Holm Tecnoscan)

Og til dem (og det er mange) jeg har monteret var er ikke fittings med - de købtes separat og var altid i messing
Nej, det er bestemt ikke iorden altid at sige sin mening eller dele sin holding på dette fora, det gjorde jeg en gang i foråret, det var ikke engang personligt rettet mod nogen, men jeg blev svinet til og kaldt alt muligt grimt, så det var så sidste gang jeg gad og deltage med en mening eller holdning her i forummet.
Der er små konger og paver alle steder der syntes de har gjort det godt i tilværelsen, måske det så er derfor at ALT hvad lige netop de syntes og gør er det eneste rigtige og ansvarlige. Så nej, hvis ikke man vil have personlige tæsk så skal man holde sin mund lukket i dette forum også.
Reply With Quote
  #19  
Gammel 25-10-2009, 10:56
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Citér:
Originally Posted by Searider Se indlæg
Nej, det er bestemt ikke iorden altid at sige sin mening eller dele sin holding på dette fora, det gjorde jeg en gang i foråret, det var ikke engang personligt rettet mod nogen, men jeg blev svinet til og kaldt alt muligt grimt, så det var så sidste gang jeg gad og deltage med en mening eller holdning her i forummet.
Der er små konger og paver alle steder der syntes de har gjort det godt i tilværelsen, måske det så er derfor at ALT hvad lige netop de syntes og gør er det eneste rigtige og ansvarlige. Så nej, hvis ikke man vil have personlige tæsk så skal man holde sin mund lukket i dette forum også.
Eigil - jeg er noget ked af og syntes det er meget ærgerligt at du har den holdning. En holdning jeg på ingen måde kan genkende.
Jeg kan ikke genkende at du er blevet "svinet til og kaldt alt muligt" samt "personlige tæsk"?. Jeg kan se at en bruger har reageret meget kraftigt på et af dine indlæg indeholdende din egen personlige markante holdning til politiet og deres gøren og lade, hvorefter brugeren undskyldte for hans reaktion. Men Jeg kan ikke se hvad det har med forumet konkret at gøre.? Det er da super fedt at en bruger er så stor en person at han erkender sin fejl og kommer med en undskyldning - Stort træk i mine øjne, da han ikke deler din holdning, viser at han som minimum respektere den. MANGE kunne lære af hans egenskaber, nemlig "undskyld, en fejl fra min side"-egenskaber.

Små konger og paver kan jeg ikke se her på Fenderen? Bevares der er brugere med mange, rigtig mange indlæg, men vi er jo også nogle som forsøger at holde hjulene/gearene kørende for Fenderen

Hvis du ikke ønske at deltage er det da beklageligt - jeg er af den overbevisning at vi alle må have vores forskellige holdninger og meninger og at Fenderen bestemt er et sted hvor disse må komme frem i lyset. Det har intet med at vi som stiftere skal klappe os selv på skulderen og skriver "vi er bedre ned de andre", men da vi ikke har haft behov for at slette, redigere, moderere et eneste indlæg, viser da brugerne selv kan administrere deres meninger/holdninger og i høj grad diskussioner.

Men til sidst vil jeg gerne understrege at det ALTID er på sin plads at sige med sin mening. Fenderen er et åbent fora for alle, uden et decideret reglsæt, hvorfor diskussioner kan og vil opstå. Men vi tror så meget på brugerne selvjustits at diskussion mm løser sig selv. Vi som moderatorer vil ikke gå ind og diktere/slette/ændre brugernes indlæg da de jo netop repræsentere brugerens holdning, og i tilfælde af uenighed med andre brugere, må brugeren jo stå til ansvar for sin holding.
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
  #20  
Gammel 25-10-2009, 11:02
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
PS- jeg vil da lige understrege at jeg 100 % bakker Mark B op i det han deler ud af hans erfaringer/siger hans mening. DEt er præcist det som Fenderen ligger op til.
Jeg er ikke i tvivl om at Nytdrev gerne ville have været indlægget foruden, men indlægget giver Nytdrev en mulighed for at forklarer, afhjælpe og afklare situation for bl.a. Mark B - Det er med andre ord, en anden form for kundeservice tilgængelig til Nytdrev.
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
Svar


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

Similar Threads
Emne Emne forfatter Forum Svar Sidste indlæg
RACOR benzinfiltre NarkoKrig Generelle spørgsmål 5 12-05-2011 20:46
Nyt Filter Til Forden HB aarhus s Off topic 4 13-02-2009 15:30

» Statistikker
Medlemmer: 114,532
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, JustinVog
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 19:21.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden