Fenderen.dk
 
GPS Tracker til Bil, Båd, MC

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Forsikring

Forsikring Spørgsmål vedr. forsikring mm. stilles her.

» Online brugere: 317
8 medlemmer og 309 gæster
AkaschaOceache, JamesFoese, MitchGonerge, RamirezChearlY, StevenNic, Svetlcwb, Thomasmum, ZapotekLon
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 08:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #21  
Gammel 30-04-2014, 15:27
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Siesta Se indlæg
Hej

Nu ved jeg ikke hvem Manorwar er, men det kunne i mine øre meget vel lyde
som en person som stor interesse at nedgøre andre forsikringsselskaber.

Jeg siger IKKE at at manden ikke har ret, men hvorfor ikke sælge dig selv og dine interesser, i stedet for at nedgøre andre, det står på de første sider i lærebogen for sælgere, og dette giver stor troværdighed, samtidlig er gode forsikringstilbud er jo ALTID velkommen......
(selvfølgelig inden for lovens rammer)

Jeg kender en Velos kunde som fik 2 drev erstattet UDEN problemer hos Velos pga. tyveri.
Så der findes også gode historier......

Jeg skal lige slå fast, jeg er IKKE Velos kunde, og ikke skal forsvarer nogen.

Forsat god dag til jer alle.

jeg nedgøre ikke velos eller sige at de ikke betaler skade ....

Jeg advare med KÆMPE stort bogstaber at tegne med velos og som dansk kunde ikke betale afgiften ..der er strafbart
..at din *ven* har få erstatning efter tyveri er ja dejligt - men han bliver ja nød til at i første omgang selv betale for drevene ,ik?..har han ikke få også 33% fradrag pga. bådens forbedring ? . ... og nu få han måske også snart en skrivelse fra SKAT ang. sin bevist snyd med afgiften - hvis han ikke har betalt ---so har han fortjent sig min. en kæmpe bøde og velos fraskriver sig på hjemmesiden og tilbud alle ansvar ... held og lykke at forklare skattefaren i torskegilden at du har *glemt* afgiften..

skattesvindel er strafbart og ødelægger samfundet !


Jeg poster senere velos forsikringsbetingelser med i alt 32 udtagelser som er ikke er kaskodækket med velos bla. div. stormskade, brand, mm..

velos påstå ja selv på hjemesiden med falsk marketsføring at de har ALL RISK dette passer bar ikke med deres forsikringsbetingelserne ..

En ægte ALL Risk dækker hvert enkelt nautiske risiko - uden 32 udtagelser... fup og fidus fra VELOS ..

yderligt er velos bestemt ikke billigt i rent kasko pramie sammligende med andere selskaber på market ..

At velos selvf ikke overholde den danske lovgivning med afgift er ingen hemlighed længer og skat og finanstilsyn skal nok klare dette problem snart.

Helt erligt - folk er kun interesert at snyde med afgiften .. velos mærklige forsikringsbetingelser er ikke soooooooo interesant-- i første omgang --- fordi man spare ja en masse penge pga skattesvindel ..
.men stort hylerei hvis forsikring senere ikke dækker pga mange udtagelser i forsikringsbetingelserne og skattefaren vinker med bødeblokken og evtl. fængselstraf ..wait and see ...


Jeg har ret.
Jeg har også advaret på div. bådfora om bla.CT assurance, og quality brokers samarbejde med LEMA som har snyd mange tusende bådejer med prømier og erstatning ---- .. langt langt tid før de blive afsløret fra tv programmet kontant og andre media ..
men folk tro ja de er sooooooo clever ----men glemmer at vi har haft mangen snyder i branchen .....

Ingen seriøse forsikringsselskab TØR at overtræde lovgivning pga ekstremt høje bøder og selskabets 100% strafansvar ..

Sidst redigeret af Manorwar; 30-04-2014 kl. 15:49.
Reply With Quote
  #22  
Gammel 30-04-2014, 17:10
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
her dagens seneste nyhed..i sagen velos ..


YACHTBROKER.dk har stopped samarbejde med Velos ..
info er meddelt til mig via tel . fra en af YB ansatte ..
Velos reklame er nu efter 1 år fjernet fra hjemmesiden og linket er slettet..

måske pga .klager fra kunder, mangel af formidlings provision eller bølv med skat ????
Reply With Quote
  #23  
Gammel 01-05-2014, 18:49
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Velos all risk ---- med 44 utagelser ????

efter en aftenhygge med læse hele 25 sider forsikringsbetingelser fra velos er jeg *lidt* choket og 100% død i hjerne.. hold kæft en ulæsligt smøre de sende ud til kunden .
hvem kan forstå alt dette uden forsikringsteknisk baggrund , bestemmt ikke en *normalt* sejlerkunde ..

FACT:
Ofte tilbyder Forsikringseskaber bla VELOS - bare enkelrisiko- dækning, hvor alle forsikrede risici er opført enkeltvis. Ulempen ved det er: Alt som ikke er opført i vilkårene, er heller ikke forsikret.
Hvordan kan man så være sikker på at alt det du vil forsikrede dig imod nu også er forsikret?
Med en all-risk dækning BAVARIA /Pantaenius er enhver nautisk risiko forsikret, selv om den ikke er ekstra opført i vilkårene.
Men all-risiko dækning betyder også omvendt bevisbyrde, dvs. at ved enkel-risikodækning (velos) må du bevise at skaden falder ind under de forsikrede risici - med alle de følger dette har (dyre omkostninger for en sagkyndig udtalelse osv.).
Med all-risk dækning må forsikringsselskabet imidlertid bevise at skaden ikke er omfattet af all-risk dækningen og betale omkostninger ....

Velos utaler sig til EB.dk
*Selvom det kan virke uoverskueligt, er det en god ide at læse din forsikringspolice. Hos bådforsikringsselskabet, Velos Insurance Services Ltd anbefaler man altid bådejerne at læse policen grundigt - Selvom den er lang.
En tyk police er som regel en rigtig god police, fordi så har bådforsikringen en bred dækning indenfor mange relevante områder, forklarer Christine Vu

*
hallo hallo --de her holder ikke ---frk velos , først er i ikke en forsikringsselskab men kun formidler og ydeligt belaster i kundens hjerne med 25 sider absolut uforstålige uoverskuelige utroligt dårlig betingelsebeskrivelse og i alt hele 44 utagelser af dækning giver velos en masser af mangel i forsikringsdækning gemt væk i en bunke papir..
christine -- Rigtigt gode forsikringsbetingelser er på kun 2 sider og dække de hele (BAVARIA )


Her lige en lille udtræk hvad velos ikke dækker med deres falske * ALL RISK*
Bem. næsten alle Velos utagelse er dækket normal med en *ægte* all risk ...
* jeg har market de vigtigste punkter med bold/understrejning .**.

Vi(VELOS) vil ikke betale nogen erstatningskrav, der er som direkte eller indirekte følge af:
1)
brug af gas om bord på båden medmindre:
a)
installationen og rørsystemet lever op til den godkendte EU-standard, og
b)
alle gasbeholdere står sikkert fast, og
c)
alle gasskabe er korrekt ventilerede til båden udvendige side.
2)
bådens usødygtighed.
3)
slid, ælde, værdiforringelse, forringelse, mangel på rimelig vedligeholdelse eller almene vind- og bølgeforhold.
4)
undladelse af at gardere sig for at forhindre yderligere værdiforringelse.
5)
båden opererer uden for krydstogtsområdet ????????, som det er angivet i forsikringscertifikatet eller aftalt i tillæg.
6)
ethvert uheld eller erstatningskrav, der indtræffer uden for forsikringsperioden.
7)
skade på bådens overdækning forårsaget af vinden, eller blæst væk.bem kalæsche er ikke dækket med storm !!!!!
8)
tab af eller skade på båden eller skibsjoller, mens uden for opsyn, bortset fra når den efterlades på en anerkendt fortøjnings- eller ankerplads.
9)
bådens sejl, master, rundholte og rigninger, mens båden bruges til kapsejlads (medmindre forårsaget af brand, stranding, forlis eller kollision med et andet fastspændt eller flydende objekt).
10)
tab af påhængsmotor/er ved tyveri, når monteret på båden eller enhver båd, medmindre de er sikret med en påhængsmotorlås (en anordning, der markedsføres og sælges som en sikker måde til at forhindre tyveri af påhængsmotorer, når monteret på båden), ud over dens normale monteringsmetode.
11)
tyveri af påhængsmotor, medmindre serienummeret kan oplyses.
12)
tyveri eller forsøg på tyveri af anhæng, mens den er uden opsyn, medmindre anhænget er sikret med en anerkendt hjulspærre eller anhængerlås og efterladt på et sikkert sted eller i en aflåst opbevaringsfacilitet.
13)
tilfældigt tab af eller skade på kun maskineriet, medmindre
a)
båden er udstyret med indenbords maskineri, og
b)
bådens fabrikants garanti og serviceplaner er blevet overholdt, og
c)
båden og maskineri er under fem år gammelt.
14)
tab eller skade på skibsjoller medmindre permanent markeret med navn på moderskibet eller aftalt alternativ.
15)
tyveri:
a)
med mindre vold eller magt er anvendt til at bryde ind i båden eller opbevaringsfaciliteten.
b)
fra båden yderside medmindre vold eller magt er anvendt.
16)
omkostning og udgift til at korrigere, reparere eller erstatte:
a)
enhver fejl eller skade som følge af fejl eller fejl ved design eller konstruktion.
b)
enhver del (dvs. den defekte del, inklusive hele eller dele af skroget), der er behæftet med en fejl i design eller konstruktion eller med en skjult, iboende mangel.
17)
enhver omkostning, der er resultat af udført fabrikationsfejl, eller materialer forsynet af en uafhængigt virkende tredjemand ansat til at udføre vedligeholdelse, reparationer eller forbedringer på båden.
18)
tab af brug af båden eller enhver indirekte omkostning af enhver beskaffenhed/slags.
19)
insekter, boreorme og bænkebidere, rur, havvækst, korrosion, råd, mug, skimmelsvamp, bakterieangreb, fugt eller forvitring.
20)
Frost, medmindre fabrikantens anbefalede forholdsregler er blevet fulgt.
21)
vand, medmindre som et resultat af tilfældig skade på skroget eller sjældne og ekstreme vejrforhold.
22)
elektrolyse, osmose eller galvanisk korrosion eller lignende forhold.
23)
a) forsætlige og groft uagtsomme handlinger begået af den forsikrede eller af de, der har kontrol med båden.
b) enhver handling begået under selvforskyldt beruselse som følge af indtag af alkohol, narkotika og andre euforiserende stoffer af enhver art.
24)
båden bruges som husbåd under oplægningsperioder, medmindre dette forud er accepteret skriftligt af os.
25)
enhver strukturel ændring eller føjelse til båden i løbet af forsikringsperioden, uden man forinden har indhentet vores forudgående skriftlige samtykke.
26)
installation af enhver form for maskineri, løbende gods/understel eller udstyr, der overstiger bådens specifikationer og tolerancer.
27)
din eller kaptajnens undladelse af at sikre, at båden et korrekt bemandet., når den er undervejs, af besætning med passende erfaring.
28)
båden bugserer en anden båd eller bugseres af en anden båd, bortset fra i en nødsituation eller når det er almindeligt.
29)
undladelse af at udføre alle inspektionskrav enten inden for den af os specificerede tidsramme eller af skibsinspektør.
30)
båden undergår store reparationer/renovering (inklusive fjernelse, udskiftning eller eftersyn og reparation af maskineri eller understel eller igennem skroget, bortset fra hvor service er påkrævet), medmindre vi giver skriftlig tilladelse og udsteder et tillæg desangående.
31)
brand eller eksplosion, medmindre:
a)
brandslukningsudstyret om bord på båden holdes i god stand hele tiden, hvilket skal omfatte regelmæssig vedligeholdelse og service af en velanset og fagligt kvalificeret serviceselskab/repræsentant i overensstemmelse med fabrikantens vejledning.
b)
skibskøkkenet er udstyret med et brandslukningstæppe.
c)
brandslukningsudstyr er monteret i henhold til fabrikantens anbefalinger.
d)
både med en maksimalt dimensioneret hastighed på over 17 knob og monteret med indenbords maskineri er udstyret med et passende brandslukningssystem, der betjenes automatisk eller fjernbetjenes fra styrepositionen eller udefra og ved siden af maskinrum eller område.
32)
tab, skade eller ansvar under kapsejlads, medmindre tidligere accepteret af os og angivet på dit forsikringscertifikat eller i tillæg.
33)
forurening eller tilsmudsning, medmindre direkte forårsaget af en pludselig eller tilfældig udledning, udslip eller olieudslip, brændstof, affaldsmateriale, kemikalier eller andre forureningskilder fra båden.
34)
udstyrs eller computerprogrammers svigt eller manglende evne til at opdage eller på korrekt vis vurdere eller behandle data som sande eller korrekte, eller til at fortsætte med at fungere korrekt ud over data.
35)
brugen eller driften af enhver computer, computersystem, computersoftware, computervirus eller proces eller noget andet elektronisk system som et middel til at udøve skade.
36)
tilfangetagelse, beslaglæggelse, arrestation, tilbageholdelse, konfiskering eller ekspropriering af eller under hjemmel fra regeringen eller myndighed, eller overstatslig myndighed, lovlig eller ikke, inklusive som et resultat af civile, kriminelle eller administrative processer, handlinger udført af toldembedsmænd eller en regerings eller et ministeriums stadfæstelse af vedtaget lovforslag.
37)
krig, invasion, borgerkrig, konflikt, oprør, terrorisme.
38)
bøder, straffe eller pønalt begrundet skadeserstatning.
39)
ioniseringsstråler fra eller radioaktiv forurening fra atombrændstof eller fra atomaffald eller fra forbrænding af atombrændstof.
40)
radioaktive, toksiske, eksplosive eller andre farlige eller forurenende egenskaber ved atomkraftværker, reaktorer eller andre atomare monteringer eller atomare komponenter deraf.
41)
ethvert våben, der gør brug af atomar eller nuklear fission og/eller fusion eller andre lignende reaktioner eller radioaktive kræfter eller stoffer.
42)
radioaktive, toksiske, eksplosive eller andre farlige eller forurenende egenskaber ved radioaktivt stof. Undtagelsen i dette underafsnit omfatter ikke radioaktive isotoper, andet end atombrændstof, når sådanne isotoper forberedes, transporteres, opbevares eller bruges til kommercielle, landbrugs, medicinske, videnskabelige eller lignende fredelige formål.
43)
kemiske, biologiske, bi-kemiske eller elektromagnetiske våben.
44)
enkeltmandsbrug af båden på enhver overfart, der kan vare 24 timer eller mere, og i det tilfælde at der er færre end tre personer om bord for en sådan overfart, hver person er kvalificeret eller har erfaring, der er passende til, at de kan påtage sig ansvaret for båden.


All Risk min røv..

Sidst redigeret af Manorwar; 01-05-2014 kl. 23:23.
Reply With Quote
  #24  
Gammel 01-05-2014, 20:12
je__ns
Gæst
 
Indlæg: n/a
Manorwar hvorfor fare sådan frem.

På mig har det den indvirkning, at jeg nok nødigt ville have forsikret hos dig.
Reply With Quote
  #25  
Gammel 01-05-2014, 20:15
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jens du er ikke den eneste, men jeg tror det er en kamp du ikke kan vinde ;-)

Tro mig, jeg har prøvet i flere år....
Reply With Quote
  #26  
Gammel 01-05-2014, 20:16
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
drenge hør lige her --hvis nogen polaker kommer i morgen og stjæler jeres arbejde eller kunder fordi de ikke overholder dansk lovgivning og skide på momsregler og afregner sort for ½ pris ,eller sælge darligt benzin ulovligt uden afgifter til en 3.del af din pris og tage alle dine kunder og øddelage dermed jeres danske arbejdspladser --- kommer du bestemmt også at hyle høj .peterleinchen ..
iKKE?.
velos er ikke bedere efter min mening .og jeg har de bar dårligt med skattesnydder ,løgner ,bedrager og sammfundsnasser som kun tænker med deres pengepung.....

** GGG jeg hyler ikke om vores omsætning eller mangel af kunder ,jeg har megatravlt **

i ovrigt peterleinchen , du er ja forsikred med Ærø (LLOYDS) og har dine LLOYDS forsikringsbetingelser --er der ikke lidt * komisk* at VELOS som også rykforsikre sig med LLOYDS har helt andere forsikringsbetingelser

Sidst redigeret af Manorwar; 01-05-2014 kl. 20:43.
Reply With Quote
  #27  
Gammel 01-05-2014, 20:41
je__ns
Gæst
 
Indlæg: n/a
Så travlt har du da vist heller ikke, med alt det skriveri du levere i denne tråd.


Men du giver da dine konkurrenter, god reklame :-)

Sidst redigeret af je__ns; 01-05-2014 kl. 20:52.
Reply With Quote
  #28  
Gammel 01-05-2014, 21:34
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Beklager Ralph men jeg ville aldrig bruge dette forum til at hyle over mine konkurrenter, det er langt under mit niveau...

Men tydeligvis ikke under dit niveau ;-)

Som tidligere nævnt synes jeg dit første indlæg var sagligt og godt, resten er bare for meget....
Reply With Quote
  #29  
Gammel 01-05-2014, 22:07
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
ja god rigtigt reklame for folk som ønsker en hyl tour til torskegilden efter de blive optaget som skattesnydder.. **GG**

jenns tegne med velos få en skade og find selv ud ... .helt og lykke med denne valg ....

SKAT er er elendigt langsomt ---men ikke dum.. wait and see...først udersøge de sagen , lidt senere få de afgang til velos danske kundedata og so falde hammerne

Club maritims 09 afgiftsnyder ja også nu lukket fra skatterådet og flere kunder fik efterbetaling af afgifter,ekstra beskatning med brug af båden og bødestraf fra SKAT efter kontrol af 5 havne sidste år.....

IGEN JEG HYLER ikke ....Jeg advare .....

VI er bestemt en rigtigt rigtigt travlt firma med flere tusende danske kunder og de ringer alle sammen nu fordi båden skal i vandet --men jeg har ja også lige fåed en bypass og en yderligt hjerte operation i sidste mdr og jeg arbejde kun meget lidt pt. ,
vores dygtige ansatte klare resten fint uden mig..
kontoret ja også lukket i dag pga. 1 mai og jeg hygger mig lidt her ...
med at afsløre falsk marketsføring og medvirke til skattesvindel fra velos ..

jeg kan ja god forstå at folk hader afgiften ,men nu findes der lovgivning som skal overholdes af alle ,hvis du ikke er tilfreds med regerings udspil ang. afgiften so husk kryds på den rette sted på den næste valg..

peder du er ja også LIDT specielt Alzheimers belastet, glem nu ikke at den hele danske byggebranchen og alle fagforeninger flippede ud og truede med bål og brand efter polakere komme med dumpingpriseren og sorte arbejde .
so hvis du syns at der er ok med snyd, fup og fidus og danske arbejder skal blive arbejdløs -syns jeg bestemt at din hjerne skal rewires lidt..**GGØØ***

Jeg komme bestemt ikke med ubegrundete eller udokumenterte beskyldninger om velos overtrædelse af den danske lovgivning ,deres klare medvirke til skattesvigt, ulovligt marketsføring med en masse bla bla... kun for at lokke ukyndige kunder til velos bixen som begå skattesnyd hvis afgiften bliver 'glemmt'....

jeg undersøge og kuglegrave og afsløre sagen for at advare danske bådejer og vores kunder
fordi JEG har forstand på forsikringsbetingelser og afgiftslovgivningen og du bestemt ikke pederleinchen...ct assurance har også snyddet i årevis før kontant,SKAT og finastilsyn har lukket bixen .og husk også at 1000de af danske kunderne bliver snyd fra ham for premier i mange millonklassen - flere hunderte har ikke fåed en krone i erstattning efter skade og der var også MIG som har afsløret denne sag....1,5år før kontant.
også i denne gl. sag blive jeg desv. fejlartigt beskyldet -fra inkompetente folk som dig --for at snakke dårligt om mine konkurenter.

so igen give jeg en våd pirateprut om hvad du synes ,pederleinchen
kan du ikke li min svar so lade være med at læse eller komentere den ........

Sidst redigeret af Manorwar; 02-05-2014 kl. 00:15.
Reply With Quote
  #30  
Gammel 02-05-2014, 19:46
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Jeg har modtaget et forsikringstilbud på min båd ( øgenavn DOLLARPRINSESSEN ), men døbt i år MISS MANCINI, Reggio de Calibria ( Italia )

Jeg vil give Manorwar ret - den forsikringspolice man får stukket i hånden hos VELOS er intet mindre end uoverskuelig og bør efterses af en advokat med speciale i forsikringsbestemmelser.

Blot ved at skimme forsikringsbetingelserne igennem fandt jeg ud, at jeg selv skal sørge for at indberette skatter og afgifter. VELOS frasiger sig ethvert ansvar, og det påhviler ene og alene forsikringstageren at sørge for, at det lever op til gældende lovgivning i det land, hvori forsikringstageren hører hjemme.

Endvidere er der ved drevskade dobbelt selvrisiko uanset forsikringssum.

Nej, VELOS er IMØ ikke et anerkendt selskab inden for bådfaget selvom de tilsyneladende samarbejder med Lloyds i England - VELOS laver åbenbart deres egne forsikringsbetingelser uden hensynstagen til f.eks. gældende dansk lovgivning omkring skatter, afgifter mv.
Det betyder, at jeg som kunde kan komme i et alvorligt "torskegilde" hos SKAT og de øvrige danske myndigheder, hvis ikke jeg selv sørger for at indberette skatter, afgifter mv. efter at have tegnet en forsikring hos VELOS.

På den baggrund ser jeg ingen grund til, at udfordre skæbne og tegne en bådforsikring hos VELOS selvom den er væsentligt billigere end hos BAVARIA YACHTFORSIKRING dog uden at VELOS bådforsikringen omfatter skatter, afgifter, gebyrer mv.

Jeg fik et forsikringstilbud til min båd lydende på 2900,- kr. pr. år med kaskodækning / forsikringssum 130.000,- kr, men uden skatter, afgifter og gebyrer. Sidstnævnte skal jeg selv sørge for at indberette.....

Man kan sige meget om BAVARIA YACHTFORSIKRING og personerne bag, men de har IMØ den bedste forsikringsdækning, betingelser, præmier mv.

Omvendt kan man jo også sige, at tyskerne tabte jo ikke 2. Verdenskrig - de blev bare nummer to...........
__________________
Chi non risica, non rosica

Sidst redigeret af Miss Mancini; 02-05-2014 kl. 20:18.
Reply With Quote
  #31  
Gammel 02-05-2014, 20:36
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ralph jeg forstår ikke helt hvorfor du mener dig berettiget til at skrive til mig som du gør....

Jeg er temmelig træt af at du skyder mig ting i skoene, som jeg ikke har skrevet, ligeledes er jeg træt af at du kalder mig ved et navn jeg ikke lyder...jeg kalder heller ikke dig for ting du ikke hedder, men jeg kan da godt starte, selvom jeg synes at den der nedladende tone du benytter dig af, egentlig siger mere om dig end om modtageren...

Som tidligere skrevet synes jeg dit færste indlæg var fint, resten er egentlig bare overflødigt, medmindre du anser os for at være dumme, så forstod vi nok budskabet i første omgang.

Hvad jeg mener om fagforeninger, polakker, byggebranchen osv har du ikke nogen chancer for at vide noget om, da jeg holder min meninger om sådan noget ude af dette forum. Og hvorfor du blander de ting i dette forum er mig en gåde, men på den anden side er rigtig meget af din opførsel mig en gåde...

Og da dette jo nu er et forum hvor du på ingen måde kan bestemme hvad jeg læser og kommenterer på, så synes jeg egentlig bare du skulle lade være med at prøve. Jeg kender dine metoder og de bider på ingen måde på mig.

Men vi kan lave en hurtig aftale, du stopper med at kalde mig for pederleinchen, til gengæld lader jeg være med at begynde på at kalde dig stalker....
Reply With Quote
  #32  
Gammel 02-05-2014, 21:05
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Lad os lige få en debat om emnet - ingen øgenavne til profilerne herinde. Kald dem det de hedder - det andet er sgu´ fuldemandssnak.

Admin:
Kan du ikke slette de "ikke-relevante" indlæg i denne tråd ?
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #33  
Gammel 02-05-2014, 21:56
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg er ikke fuld, ej heller taler jeg fulde mandssnak...

Men jeg har af flere omgange bedt Ralph om at droppe, det med at kalde mig øgenavne...
Reply With Quote
  #34  
Gammel 02-05-2014, 22:44
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
Men jeg har af flere omgange bedt Ralph om at droppe, det med at kalde mig øgenavne...
Og det kan jeg godt forstå du ikke finder dig i - det er også meget upassende af Manorwar at gøre det, og direkte barnligt selvom han er blevet gjort opmærksom på det af flere omgange !

Jeg håber at Manorwar læser denne tekst og for fremtiden undlader at kalde andre profiler herinde for øgenavne eller tilsvarende. Omtal profilen med det profilnavn, der er bekendt herinde ! Intet andet. Tak.
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #35  
Gammel 02-05-2014, 22:59
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
brolfchen gal sexdatingswinger jeg kalde dig kun på din ægte navn ,pissabud
peter solange du ikke stoppe og beskyldige mig for at muligt bla andet at jeg nedgøre mine konkurenter ,give dine inkompetene spamsvar til en HVERT emne jeg skrive og du utale dig om ting du ikke har den mindste forstand for-- stoppe jeg ikke med de min lille tykke ven pederleinchen ..ynkynk..hylhyl..

nu lidt seriøst til dig min ven .. peter508
er du nu helt sindssyg ???du beskyldige mig her i en øfffentligt fora som STALKER???
stalking er en strafbare handling efter straffeloven --- som er jeg hverken, afhørt fra politiet ,sigtet, eller dømt for .

Jeg opfordere dig hermed at omgående tagte dine utalerse ang stalking retur og unskylde dette utalese til mig ..hvis ikke sende jeg dig min advokat Klaus Ewald fra odensee på halsen med en injuriesag .FORSTÅED??
i øvrigt er nu tv3 og min eks sigtet fra politiet ,jeg afventer rets termin imod de involverte personer og jornalister og vi har enled en erstattningsag mod TV3.....damen er sindssyg, og en lystløgner--- som også brolfchen kan bekrefte...


ellers kan jeg ogs kun anmøde til admin at fjerne trædens spam som omhandle velos og ikke mig.

Sidst redigeret af Manorwar; 02-05-2014 kl. 23:22.
Reply With Quote
  #36  
Gammel 02-05-2014, 23:11
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Se lille Ralph der er et par forskelle du skal være klar over, jeg har ikke sagt at du er stalker, jeg har heller ikke henvist til noget TV3 program eller andet...

Jeg har udelukkende sagt at jeg vil kalde dig et øgenavn som eksempelvis stalker...

Præcis som du fortsat kalder mig øgenavne. Og som sagt...hvis du fortsat insisterer på at kalde mig øgenavne, gør jeg det samme med dig, og det navn jeg har valgt til dig er......stalker.

Kom bare med din advokat det interesserer mig ikke en rygende fis, ligesom jeg på ingen måde kan skræmmes eller er bange for dig.

Du kan kalde mig inkompetent og alt muligt andet, men nu er jeg ikke helt inkompetent, og jeg tilfældigvis en del omkring markedsførings loven, og jeg ved at en hel del af det du skriver herinde ( ikke nødvendigvis lige om Velos ) men så meget andet, i bedste fald er på kant med markedsførings loven....du skal sikkert være glad for, at dine konkurrenter ikke læser med i et fora som dette, og at folk i øvrigt mest opfatter dig som en pause klovn...

Advokat....jesus christ....
Reply With Quote
  #37  
Gammel 02-05-2014, 23:17
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Citér:
Originally Posted by Manorwar Se indlæg
brolfchen gal sexdatingswinger jeg kalde dig kun på din ægte navn ,pissabud
peter solange du ikke stoppe og beskyldige mig for at muligt bla andet at jeg nedgøre mine konkurenter ,give dine inkompetene spamsvar til en HVERT emne jeg skrive og du utale dig om ting du ikke har den mindste forstand for-- stoppe jeg ikke med de min lille tykke ven pederleinchen ..ynkynk..

nu lidt seriøst til dig min ven ..
er du nu helt sindssyg ???du beskyldige mig her i en øfffentligt fora som STALKER???
stalking er en strafbare handling efter straffeloven --- som er jeg hverken, afhørt fra politiet ,sigtet, eller dømt for .

Jeg opfordere dig hermed at omgående tagte dine utalerse ang stalking retur og unskylde dette utalese til mig ..hvis ikke sende jeg dig min advokat Klaus Ewald fra odensee på halsen med en injuriesag .
i øvrigt er nu tv3 og min eks sigtet fra politiet ,jeg afventer rets termin imod de involverte personer og jornalister og vi har enled en erstattningsag mod TV3.....damen er sindssyg, og en lystløgner--- som også brolfchen kan bekrefte...


ellers kan jeg ogs kun anmøde til admin at fjerne trædens spam
Stop nu - det er ikke trådens formål !

Det er så langt ude, at jeg ikke kan finde ord !
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #38  
Gammel 02-05-2014, 23:27
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
Se lille Ralph der er et par forskelle du skal være klar over, jeg har ikke sagt at du er stalker, jeg har heller ikke henvist til noget TV3 program eller andet...

Jeg har udelukkende sagt at jeg vil kalde dig et øgenavn som eksempelvis stalker...

Præcis som du fortsat kalder mig øgenavne. Og som sagt...hvis du fortsat insisterer på at kalde mig øgenavne, gør jeg det samme med dig, og det navn jeg har valgt til dig er......stalker.

Kom bare med din advokat det interesserer mig ikke en rygende fis, ligesom jeg på ingen måde kan skræmmes eller er bange for dig.

Du kan kalde mig inkompetent og alt muligt andet, men nu er jeg ikke helt inkompetent, og jeg tilfældigvis en del omkring markedsførings loven, og jeg ved at en hel del af det du skriver herinde ( ikke nødvendigvis lige om Velos ) men så meget andet, i bedste fald er på kant med markedsførings loven....du skal sikkert være glad for, at dine konkurrenter ikke læser med i et fora som dette, og at folk i øvrigt mest opfatter dig som en pause klovn...

Advokat....jesus christ....
YYYYYYYYYYYYYYNK og jeg opfatter dig som kæmpeidiot (som er ikke en strafbar handling men kun synd for dig )
med en masse ond i røvn ...få du ikke noget fra din kone ??
iøvigt enig med brolfchen - det her ikke trådens formål...

Sidst redigeret af Manorwar; 02-05-2014 kl. 23:39.
Reply With Quote
  #39  
Gammel 02-05-2014, 23:33
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Suk.....patetisk.
Reply With Quote
  #40  
Gammel 02-05-2014, 23:41
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Hjææææææææææææælp, admin !!!!!!!!!!!!!!
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
Svar

Emne værktøjer
Visning af emner

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 111,328
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, RamirezChearlY
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 16:20.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden