Flipper 575
Sea Ray Sundancer 230
Skagerak 21
Sea Ray 160
Pepper 16
Brømo
Divese joller
Her er en lille hyggelig film om havnene i Mariager fjord. Ganske god hvis man overvejer en tur der til.
Man kan f.eks fiske, og som jeg lige har gjort.. fange sådan en her:
Min største havørred til dato.
Du har sgu da vist glemt at folde tommestokken ud.......vi vil da vide hvor stort dyret er.
i øvrigt et fint genmæle, respekt herfra. fortsat knæk og bræk fra " lidelsesfælle"
Flipper 575
Sea Ray Sundancer 230
Skagerak 21
Sea Ray 160
Pepper 16
Brømo
Divese joller
Det var sgu langt væk at tage for at følge livet på Fenderen.
Autopilot.
Fishfinder.
Kortplotter.
Kompas
VHF radio
Stereo radio/cd/mp3
Hvorfor fræse afsted når man kan nyde livet i roligt tempo.
Lykken er at blive ejer af et Canon EOS 60D med HD video, det er sgu noget der duer, et super kamera.
Autopilot.
Fishfinder.
Kortplotter.
Kompas
VHF radio
Stereo radio/cd/mp3
Hvorfor fræse afsted når man kan nyde livet i roligt tempo.
80% af det der skal laves inden søsætning er nu blevet færdig så jeg skal nyde foråret inden søsætning uden stres.
Det er da dejlig at være på forkant med arbejdet på båden. Jeg er også i fuld sving og er ved at lave en top med et par luger til styrhustaget.
det bliver spændende at se om arbejdet passer til lugerne når de kommer hjem
sejler gennem de sidste 35 år
Det er da dejlig at være på forkant med arbejdet på båden. Jeg er også i fuld sving og er ved at lave en top med et par luger til styrhustaget.
Ja det er dejlig. Har du fjernet det stykke med presenning og støbt nyt til de nye topruder?
Fortæl lige hvordan du gør. Og med detaljer tak.
Ja det er dejlig. Har du fjernet det stykke med presenning og støbt nyt til de nye topruder?
jeps. Den kaleche top har jeg været træt af i flere år og tror det er et par år siden sidst den har været lukket op. jeg skal jo ud af båden for at knappe op eller lukke er der buler på vandet kommer der røgvand ind i hovedet og når det er rigtig sommer bliver jeg skoldet på toppen, så derfor.
jeg har købt 2 vetus GENIUS luger med hulmål 47x47 cm som skal monteres.
jeps. Den kaleche top har jeg været træt af i flere år og tror det er et par år siden sidst den har været lukket op. jeg skal jo ud af båden for at knappe op eller lukke er der buler på vandet kommer der røgvand ind i hovedet og når det er rigtig sommer bliver jeg skoldet på toppen, så derfor.
jeg har købt 2 vetus GENIUS luger med hulmål 47x47 cm som skal monteres.
Skal du ikke snart have ferskvands-sprøjt på den gamle Volvo kværn, inden den er gennemhullet som en schweitzer ost... ?
Skal du ikke snart have ferskvands-sprøjt på den gamle Volvo kværn, inden den er gennemhullet som en schweitzer ost... ?
jeg har overvejet det, men båden ligger jo i ferskvand og hver gang den har været i saltvand har jeg mindst 1 times sejlads i ferskvand inden jeg er i havn
så det står ikke øverst på ønskelisten
piraten flytter per 1.12.2010
der lykkes nu at komme af med de gammle hus under broen og vi flytter nu til strib, første række på stranden og kun 300 mtr fra strib lystbådhavn..
glade mig til flytterød