en ægte klassikker - lækker båd Henrik.. Utroligt at den ikke er røget videre endnu.
Jeg mindes stadig Nicos 162'er.. hold da op en båd - man kan stadig finde et par stykke i godstand på boatshop24..
DK4 (kanalen ingen ser...) har sendt en hel serie om både, med tests osv. Lidt kikset lokal tv agtigt af og til, men det handler jo om noget vigtigt.
Hvorfor sender DR / TV 2 aldrig sådan noget?
I stedet sendes alt muligt ligegyldigt bras; Vild med dans, X-factor, varm på is, store drømme, sportsnyheder ustandseligt, sødsuppekærlighedsfilm osv. Gudskelov kan man slukke, men man er jo tvunget til at betale for det skidt, bare man har et fjernsyn.
Sorry, DK4 udsendelserne kan ses her, i fuld længde.
Er det ikke ham fra 'godt begyndt' fra div. boligprogrammer du tænker på??
(kan ikke lige huske hvad han hedder) ved bare han ikke just virker særlig tillidsvækkende når jeg ser ham på tv
Fletcher 199/150 Yamaha
Det er udsendelsen "Båd og Fritid" i her tænker på.
Udsendelserne kan også ses på nettet, på www.bådogfritid.dk
Værten hedder Jan Erik Messman, og er såvidt jeg husker tidligere officer i søværnet eller marinehjemmeværnet.
Albin AD 21 udskiftet til Solé Mini 32
Powles 36 Fly
2 x Ford Sabre C 212, som skrevet står, med faste aksler !
Valliant 250 RIB, 5 HK Mercury.
Havde lige "Bergerac" på DR2 til at stå og køre på fjerneren i går, mens jeg lavede mad. Skurken var lige pludselig nede på havnen og i gang med at starte en Sunseeker op, da Bergerac himself dukker op og vil have ham med på stationen. Så han stikker af (i Sunseekeren) og Bergerac samt hans kollega går ombord i en anden Sunseeker og beder kaptajnen om at følge efter.
Der var faktisk nogle flotte scener med de gamle Sunseekere(afsnittet var fra 1989)
Det endte med at skurken bliver samlet op af en helikopter, mens de drøner derud af.
Heldigvis bliver båden ikke smadret(tak for det), scenen stopper bare der. Havde det været en ny James Bond, eller en amerikansk film, så var begge både og helikopter blevet smadret.
Han hedder Jan Erik Messmann og var med i godt begyndt på tv. han var forøvrigt med i kontant i aftes omkring både og hvad man skulle købe, det så ud som om han var på udstillingen i Bella.
Autopilot.
Fishfinder.
Kortplotter.
Kompas
VHF radio
Stereo radio/cd/mp3
Hvorfor fræse afsted når man kan nyde livet i roligt tempo.
Lækkert, Horiz. Det er dog ærgeligt, at de tidligere klip ikke findes mere. YouTube, Google, DR mv kunne godt lige værne bedre om bådklip, som der ikke er for mange af.