Bare lige et spørgsmål: kan et almindeligt drev holde til det der? Jeg prøvede det en enkelt gang i efteråret (ikke med vilje) og det var da en fed oplevelse, men jeg blev alligevel lidt nervøs for drev og motor....
De både har helt sikkert to håndtag et til gear og et til gas, Der skal tages gas af når båden tager luft, Ellers overdrejer du motoren og smadre drevet når den tager ved i vandet igen. Men det er heller ikke helt normale drev tror jeg ikke.
i min gamle Fletcher skulle jeg være meget forsigtig for den 115hk. totakter tog fulde omdr. hvis jeg ikke passede på.
Her er den, Man kan hører at jeg tager gassen af for at skåne den.
Fast skrueaksel.
Aquaquick 2,35m. RIB. 2009
M. styrepult.
Tohatsu 15 HK. 2-takt 2012
Tidligere båd.
Century Mirada 270 XL 1990
Volvo Penta 570A 275 HK.
Volvo Penta Dp290A.
Tidligere båd.
Fletcher arrowflyte bravo
Mercury 115hk. 6 cyl inline.
"tower of power"
Meget irriterende faktisk, men tror nu ikke det er så slemt. Kan være hovedt gør det værre end det er.
Man tænker jo lidt over det, så det kan godt være "psygisk" at man tror det gør ondt.
Nap et par Panodiler så du ikke er helt smadret i morgen. Men ikke noget stærkere da det kan skjule andre skader hvis der er nogle.
Og som der er sagt hold lige øje med smerter i nakken.
Blev Side/airbaggen udløst ?
Fast skrueaksel.
Aquaquick 2,35m. RIB. 2009
M. styrepult.
Tohatsu 15 HK. 2-takt 2012
Tidligere båd.
Century Mirada 270 XL 1990
Volvo Penta 570A 275 HK.
Volvo Penta Dp290A.
Tidligere båd.
Fletcher arrowflyte bravo
Mercury 115hk. 6 cyl inline.
"tower of power"
Jeg skal køre til Haderslev om et par timer, så holder lige igen med de smerte stillende for at være vågen så må kæresten give massage Har været ude og skrue luftfilter og ændre nogle slanger på Laguna'en det var somom det gik ok. Selv når jeg stod bøjet gjorde det ikke "mere" ondt.
Min far ( X - Kaptajn på redningsbåden Havørnen ) har os lavet lidt øvelser med mig, men vil gerne have jeg tjekker i morgen hvis det kan mærkes endnu.
Men han sagde os det så ud til de vigtige "steder" organer ikke var påvirket efter hans kunnen, men igen, i morgen vil vise sandheden Iøvrigt godt jeg ikke kørte i en 2cv gryde http://www.youtube.com/watch?v=mVr5l...eature=related
han er sejlbådsmand
Jeg er motorbåd
Så vi har hammer mange gode snakke
Iøvrigt kunne det være sjovt at få gang i sejlbåds snakken, men typisk har sejlklubberne jo deres egen website.
Min far var ivrig folkebåds sejler og er L23 Sejler nu
2x Sjælland rundt Guld
7 Gul til DM i L23
2Sølv til DM i L23
2NM i folkebåd
Så lidt har den gamle høstet samt en masse sejlture på fragt skibe, redningsskibe og sejladser med kølbåde hjem fra det fjerne. Forrigår var det en 40fods som sku hjem fra Azorene hvor skotterne gav efter på vej hjem. Rigtig spændene historier som han har holdt fordrag med i forskellige sejlklubber
Vi har alle lidt saltvand i blodet.
Min farfar har været med til OL i 62 og 66, mener jeg, i Roning (staves?)
og har sejlet hele sit liv, desuden har han været borgmester i Faxe ladeplads i 16 år, som jeg mindes at Jess sejlede til i sommers
Ang. musik, er jeg også kommet med på den IdaAida -en klassiker, og så hører jeg også denne http://www.youtube.com/watch?v=ZaflN...ext=1&index=67 og en del andre sange, men hovedsageligt er det MMradio der bliver skruet op for
Drenge vi tager den lige en gang til for prins knud
Youtube video kan i linke direkte til hvis i blot skriver [] [/] i hver parantese skriver i youtube, i den sidste skal youtube stå efter "/", og i mellem de 2 paranteser indsætter i klippets nummer dvs det nummer der står efter lighedstegnet i url'en..
eks. det er det med fed skrift i skal skrive ind melle paranenteserne.. http://www.youtube.com/watch?v=LGk5HGyeAjI
Desværre er det ikke alle videoer man har "lov" til at dele på andre fora - og derfor skriver de "embedding disabled by request" - så skal der linkes til url'en
Ha, der fik du mig
Jeg har arbejdet 3 år i Skagen, hvor Sussie og Leo kommer fra.
Jeg har også arbejdet i Bayern og kender derfor godt Heino. Hverken Sussie, Leo eller Heino kan synge. Men Sussie og Leo er sjovest