Det ser ud til at vi langt om længe har fundet den hund, vi gerne vil have.
Ihvert fald skal vi ud at kigge på ham imorgen.
Der har været mange overvejelser indover, det der har fyldt mest er om han nu vil kunne lide at være en bådshund.
Vores absolut drømmerace er nok ikke den typiske bådshund, dertil er den lidt stor i det. Men det er lykkedes os at finde en hanhund som er lidt mere adræt og mindre end den typiske hanhund af den race. Og med fuldt overlæg er det ikke en hvalp men en 15 måneders gammel unghund / hvalp.
Så vi ved at den er glad for vand, og har en nogenlunde idé om hvor stor den ender med at blive.
Ellers må vi bare købe en større båd jo.
Nåh ja jeg skal lige huske at skrive, at det er en Berner Sennen, tricolor.
Så er der bestilt hempel Water Glide samt light primer hjem fra det mørke Jylland, Det eneste sted de kunne garantere mig levering inden marts :-)
Derudover har jeg bestilt En Big Bertha og en Airhead Storm III Tube hjem fra US.
I fredags fik jeg hentet den nye Clarion CMD6 Marine Radio og en gummibåd med en 3 hk Yamaha motor til ungerne og mig selv ;-)
Så er sommerens sjov vist også hjemme..
Så nu mangler jeg bare den Wirede Remote til Radioen.. Har skildt halvdelen af båden ad for at få kablet til den gamle remote ud, De har ikke ligefrem valgt den korteste føringsvej.. *suk*
Bravo 3 Drev, Duo Prop.
Gummibåd med Yamaha Malta 2,5 hk motor.
Tidligere båd:
Campion Chase 580 årg. 2000.
Mercruiser 4.3 V6 205 hk
AlphaOne GenII
He, he, smag og behag er i sandhed en individuel sag
Uden tvivl godt indrettet, men designet appellerer slet ikke til mig.
Der er for meget slæbebåd og for lidt elegance over den, IMØ.
Flipper 575
Sea Ray Sundancer 230
Skagerak 21
Sea Ray 160
Pepper 16
Brømo
Divese joller
Nøj P508, den type kiggede vi os på Der lå/ligger en i Haderslev havn der bliver brugt til hel års beboelse! Der er bare oseaner af plads i dem, en rigtig flodbåd !
Den ligger der skam stadig, jeg var ikke klar over, at den bliver brugt til beboelse.
- Den ser meget velholdt ud udad til..
Men tror kun at vi har mødt den én gang i fjorden sidste år.
Jeg havde ellers bestilt Hempels nye Water Glide og er også blevet lovet at den nok skulle komme senest i sidste måned.
Men Ak nej, Hempel bliver ved med at udsætte den og nu siger de at jeg måske kan nå at få den til påske.. Det er bare ikke ret fedt når jeg nu gerne skulle i vandet her i starten af April..
Så jeg snupper lige en sæsson med Hard Racing istedet. :-(
Bravo 3 Drev, Duo Prop.
Gummibåd med Yamaha Malta 2,5 hk motor.
Tidligere båd:
Campion Chase 580 årg. 2000.
Mercruiser 4.3 V6 205 hk
AlphaOne GenII