Jeg har ydermere søgt lidt på den kære Bruce Willis også.
Han lave engang i de tidligere 90'ere filmen "Water-rats" hvor han var politibetjent på en flod i USA.
ENN - finder du ikke lige dén??!
Ja, det er sgu rigtig, der er en eller anden film, hvor Bruce sejler rundt som politimand, sammen med en politidame vistnok. Kan ikke huske hvad den hedder, mener ikke den hedder "water-rats". Det var en australsk havnepolitiserie, hvor de mest sejler i katamaraner.
Til nostalgikere og nørder (mig selv inkluderet) kan det lige nævnes at man i starten af filmen og ca 23 min 55 sek henne, ser en Coronet 30 Oceanfarer. Ja, en 30'er, der er kun lavet ganske få, inden den blev forlænget til en 32 Oceanfarer.
Bayliner 175 br 2007 m mercruiser 3,0 / Alpha Gen2
Buster S m 15 hk evinrude 1991
Ryds 14`m Husqvarna 4 hk 1958
Nuværende Motorer
Johnson 5,5 1959
Johnson 3 hk 1957
Johnson 3 hk 1967
OMC el påhængsmotor
Husqvarna 4 hk 1958
Penta U21 1937
Mercruiser 135 2007
Evinrude 15 1991
Tidligere både og motorer
Tabur Yak 3 m 3 hk Johnson 1961
Shetland 536 m Suzuki 65 og 85 hk
Shetland 570 m 200 hk Johnson
Trifoil 14 m 30 hk Suzuki DT30C
Trifoil 14 "de luxe" m Suzuki DF30T
Ukendt jolle m Johnson 9,9
Gummibåd m 3 hk johnson
Honda 75 hk 1996
Sea Nymph 14 R m Suzuki DT30T og johnson 9,9
Til nostalgikere og nørder (mig selv inkluderet) kan det lige nævnes at man i starten af filmen og ca 23 min 55 sek henne, ser en Coronet 30 Oceanfarer. Ja, en 30'er, der er kun lavet ganske få, inden den blev forlænget til en 32 Oceanfarer.
Så nu er lars tilbage på pinden - jeg er sikker på at han kan bidrage med noget i denne gode tråd
Bayliner 175 br 2007 m mercruiser 3,0 / Alpha Gen2
Buster S m 15 hk evinrude 1991
Ryds 14`m Husqvarna 4 hk 1958
Nuværende Motorer
Johnson 5,5 1959
Johnson 3 hk 1957
Johnson 3 hk 1967
OMC el påhængsmotor
Husqvarna 4 hk 1958
Penta U21 1937
Mercruiser 135 2007
Evinrude 15 1991
Tidligere både og motorer
Tabur Yak 3 m 3 hk Johnson 1961
Shetland 536 m Suzuki 65 og 85 hk
Shetland 570 m 200 hk Johnson
Trifoil 14 m 30 hk Suzuki DT30C
Trifoil 14 "de luxe" m Suzuki DF30T
Ukendt jolle m Johnson 9,9
Gummibåd m 3 hk johnson
Honda 75 hk 1996
Sea Nymph 14 R m Suzuki DT30T og johnson 9,9
Bådfilm
Miami Vice (original og ny indspilning og mange afsnit)
Rigtig mange James Bond film
The Italian job (original og ny indspilning)
Kapring på åbent havn (Missiouri er en fed skude )
Bådfilm
Miami Vice (original og ny indspilning og mange afsnit)
Rigtig mange James Bond film
The Italian job (original og ny indspilning)
Kapring på åbent havn (Missiouri er en fed skude )
Lars; læs lige tråden fra begyndelsen
Alle filmene er blevet opremset, (lige på nær kapring'en) hehe
Fletcher 199/150 Yamaha
Ah ja, Speed 2, der er nogle fede scener med de store færger. Til gengæld er der nogle andre scener der er knap så vellykkede i den. Jeg tænker på den, hvor Sandra saver en dør op med en motorsav. Man har da selvfølgelig altid en motorsav i ethvert skab ombord på en cruiseliner.......Hele den scene er dårligt lavet.
Nå, det skal vi ikke hænge os i, vi gider jo ikke at se det alligevel, det er jo bådene/skibene der er interessante.
Det er rart at der er nogen, som laver nogle film, med maritimt indhold. Film der kun omhandler noget romantisk pladder, er der nok af.
Her er en film med par amatører i en speedbåd.
Weekend med Bernie nr 1; der sejler de to hovedpersoner afsted i en båd hvor der står "premiums" på siden. Der er en lidt længere scene.
Der er også en film med John Candy, hvor han i en scene er ude og sejle i en V8 jet båd med fod gaspedal. Kan ikke huske hvad den hedder.
Sidst redigeret af Lars T; 21-01-2009 kl. 11:02.
Begrundelse: Filmen virker fint på forums :):)
Ah ja, Speed 2, der er nogle fede scener med de store færger. Til gengæld er der nogle andre scener der er knap så vellykkede i den. Jeg tænker på den, hvor Sandra saver en dør op med en motorsav. Man har da selvfølgelig altid en motorsav i ethvert skab ombord på en cruiseliner.......Hele den scene er dårligt lavet.
Nå, det skal vi ikke hænge os i, vi gider jo ikke at se det alligevel, det er jo bådene/skibene der er interessante.
Det er rart at der er nogen, som laver nogle film, med maritimt indhold. Film der kun omhandler noget romantisk pladder, er der nok af.
Her er en film med par amatører i en speedbåd.
Weekend med Bernie nr 1; der sejler de to hovedpersoner afsted i en båd hvor der står "premiums" på siden. Der er en lidt længere scene.
Der er også en film med John Candy, hvor han i en scene er ude og sejle i en V8 jet båd med fod gaspedal. Kan ikke huske hvad den hedder.
Rettet...
Fletcher 199/150 Yamaha