Jeg håber at vinteren bliver hård og brutal med meget sne..... Mit andet firma Hornbæk Haveservice tilbyder nemlig snerydning, og har signeret flere kontrakter med forskellige boligselskaber omkring snerydning...
Jeg håber at vinteren bliver hård og brutal med meget sne..... Mit andet firma Hornbæk Haveservice tilbyder nemlig snerydning, og har signeret flere kontrakter med forskellige boligselskaber omkring snerydning...
Nej, nej nej Rolf.... Vi ved godt at du kun ønsker dig en hård vinter på grund af udsigten til frostsprængte motorer
I må alle have en rigtig god jul.
Skibsplast Sportsmann
Glastron Sierra V212
Ramo 21" damjolle
Jeg har fejret julen med en lille gave til mig selv
Endnu en Kawasaki 800Sx-R ( som min anden jeg har haft i 5 år )
Denne her er bare med UTROLig mange Performance dele som jeg skal bygge over på min egen. ( Kæmpe vinter projekt ).
120Hk til 155Kg ( det må være OK )
Ski'en er bestilt fra Irland & Kommer i en "crate"
Rigtig god jul
Endnu en Kawasaki 800Sx-R ( som min anden jeg har haft i 5 år )
Denne her er bare med UTROLig mange Performance dele som jeg skal bygge over på min egen. ( Kæmpe vinter projekt ).
120Hk til 155Kg ( det må være OK )
Ski'en er bestilt fra Irland & Kommer i en "crate"
Rigtig god jul
Tillykke med det nye legetøj;-) Det er da noget der vil fremad:-)
Takker. Jeg ser også frem til sæsonens første søsætning i marts. Spåkonen på Borgbjergsvej i Sydhavnen forudsiger en fantastisk sommer i 2013. Sol, sol og sol.