|
|
10-09-2012, 12:46
|
|
|
Tilmeldelsesdato: Sep 2012
Bopæl: København
|
|
Alvorligt behov for hjælp til slæbning af båd i Kbh
Jeg har af nød min båd liggende i Københavns Havn (omkring Chr. Havn/Holmen), da motoren gik i stykker under sidste sejltur.
Derfor har jeg desperat behov for at få slæbt min båd (21 fod speedbåd) til et slæbested. F.eks Lynetten eller Hellerup (andre forslag tæt på modtages gerne). Har prøvet af finde måder at få den slæbt på - men kender desværre ingen, som har en båd. Og de professionelle som jeg har haft ringet til, har ikke tid til at hjælpe.
Håber nogen herinde har lyst til at hjælpe med en slæbning. Evt hjælper vil selvfølgelig blive belønnet med en god betaling for arbejdet.
//Sømanden
|
10-09-2012, 17:15
|
Gast
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: Sjælland
|
|
Hej Sømand
Send mig dit tlf. nr., så ringer jeg til dig.
Mvh
LarsH
Citér:
Originally Posted by Sømanden
Jeg har af nød min båd liggende i Københavns Havn (omkring Chr. Havn/Holmen), da motoren gik i stykker under sidste sejltur.
Derfor har jeg desperat behov for at få slæbt min båd (21 fod speedbåd) til et slæbested. F.eks Lynetten eller Hellerup (andre forslag tæt på modtages gerne). Har prøvet af finde måder at få den slæbt på - men kender desværre ingen, som har en båd. Og de professionelle som jeg har haft ringet til, har ikke tid til at hjælpe.
Håber nogen herinde har lyst til at hjælpe med en slæbning. Evt hjælper vil selvfølgelig blive belønnet med en god betaling for arbejdet.
//Sømanden
|
|
10-09-2012, 22:37
|
|
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Apr 2009
Bopæl: København
|
|
Jeg er også frisk. Jeg regner med, at søsætte i Kastrup tirsdag 11. sep.
|
13-09-2012, 21:44
|
Gast
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: Sjælland
|
|
Done :-)
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 120,924
Emner: 5,113
|
Velkommen til vores nyeste medlem, PilarRox |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 22:59.