Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Generelle spørgsmål

Generelle spørgsmål Fyr løs

» Online brugere: 355
1 medlemmer og 354 gæster
Carlosdut
Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 07:45.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #1  
Gammel 29-01-2013, 15:03
hhmcsv hhmcsv er offline
Amøbe - tæt på vandet
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Hillerød
Indlæg: 12
Joeh, nu svarer jeg ud fra det 120S-sejldrev som jeg selv har. Og når jeg nu kigger nøjere på billedet synes jeg at jeg kan se at det er den samme konstruktion, og et tærezink til 110S-drevet kan du se her:

http://tempobaadudstyr.dk/product/vo...t-110-s-19542/

......hvis det nu er et 110S-drev.
Det betyder, at du skal tage den ring af som sidder inderst på akselen, den sidder normalt helt løst men skal måske overtales lidt her, det er en ring der skal forhindre tovværk i at komme i klemme. Inde bag ved den sidder skruerne til zinkringen, og det ser ud på billedet at det meste af korrosionen er på denne.
Her er et link til en instruktionsbog for det hele:

http://www.kbh-sejlklub.dk/md5a_book_se

ellers er den her ret god:

http://www.fbf.se/download/Filer/md5-for-dummies.pdf


God arbejdslyst.

Hans-Henrik
Reply With Quote
Svar

Emne værktøjer
Visning af emner

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 128,518
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, kristinajo9
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 07:35.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden