Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Generelle spørgsmål

Generelle spørgsmål Fyr løs

» Online brugere: 154
0 medlemmer og 154 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar

Emne værktøjer Visning af emner
Gammel 26-10-2012, 10:15
pajero's Avatar
pajero pajero er offline
Landkrabbe

Tilmeldelsesdato: Sep 2009
Bopæl: Østjylland
Peter 508 skriver "Jeg mindes for et stykke tid siden en anden kvindelig profil, som skrev meget omkring hendes hjemmeside, og der var alle begejstrede og roste initiativet"....
præcis det samme som jeg selv tænkte, men hvori består forskellen ?
Mvh Bjarne
Gammel 01-11-2012, 19:33
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)

Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Billeder: 182
Vi har talt lidt om denne ”episode” og det er klart at det kan anskues fra flere vinkler. Men vi er dog alle enige om at Fenderen er til for at brugere kan mødes i det virtuelle rum (og i virkeligheden, hvis muligt), udveksle erfaringer, problemløsninger, gode sejlture, gode råd osv. Primært videndeling. Fenderen er ikke til for at oprette tråde hvor det, umiddelbart eneste formål er at trække/videresende trafik (i form af brugere) til et andet site, hvor man så kunne dele viden, gode råd osv.
I vores optik ville det give bedre mening hvis Princess-folket ville dele deres sejlture, problemer, løsninger osv., med andre Fenderen-brugere, altså videndeling blandt alle brugere. En holdning som også blev tilkendegivet for brugeren.

Vi havde en lignende situation her http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=1310, men til modsætning til denne seneste episode, ønskede brugeren ikke at hans indlæg skulle slettes.

Mht., "Den kvindelige bruger" som har et site hvor artikler med maritimt indhold er i fokus - Altså ikke et samlingssted for brugere der kan videndele, udveksle erfaringer osv., endvidere også under et kommercielt formål. Så bl.a. på den baggrund vurderer vi, på det tidspunkt, at diverse links til hendes site ikke gik mod vores Grundlov.

Men ja der er plads til nye brugere - og alle er mere end velkommen til at komme med indlæg - sålænge det er indenfor Fenderens Grundlov.

Til slut må vi bare erkende at Fenderen er afhængig af brugerne, men i høj grad også af de sponsorer som hjælper med støtte til driften.
Reply With Quote
Gammel 01-11-2012, 20:19
Peter508
Gæst

Jeg er helt enig i det du skriver Lars.

Men nu har jeg jo så også bevæget mig på denne og lignende sider siden 2007, og kender efterhånden jargonen og bevæggrundene for at være her. Denne fordel har en ny bruger så måske ikke....

Så i stedet for at "overfalde" en ny bruger, slette tråde osv, kunne man nok antage det synspunkt at brugeren skulle guides lidt, for at give brugeren en chance for at lære sitet at kende.

Jeg er med på, at nye brugere også kan stikke fingeren i jorden inden man kaster sig ud i tråde. Men hvis man nu ikke forestiller sig, at man er ude i en grå zone, så er det jo lidt svært...

Derudover er jeg faktisk ikke enig i, at der er forskel på denne bruger, også hende som tidligere lænkede kraftigt til hendes side....2 sider af samme sag efter min beskedne mening.

Endnu 1 gang vil jeg påpege, at hvis vi ikke kontinuerligt får nyt blod herinde vil vi ende som de 2 sure gamle mænd fra Muppet Show
Reply With Quote
Svar

Emne værktøjer
Visning af emner

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On