|
» Online brugere: 580 |
| 0 medlemmer og 580 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

09-10-2012, 18:11
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: Vestjylland
Indlæg: 1,024
|
|
Citér:
Originally Posted by DODO
Hej,
Din motor er oprindelig en Yamaha 8B, årgang ca 1978-1980, der var 2 typer karburatorer på denne model.
Ring til Kegnæs Både Tlf 74405270 og få fat i Christian, han kan helt sikkert hjælpe dig.
|
Det blev en nitter,  øv
__________________
Monterey 265
Volvo penta 5,7gxi
Dp-s-drev
|
| Emne værktøjer |
|
|
| Visning af emner |
Threaded Mode
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,506
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, Lewisfug |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 03:01.