» Online brugere: 274 |
0 medlemmer og 274 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|

05-12-2011, 18:52
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
|
|
Citér:
Originally Posted by Lindegaard
jeg tænkte lige.. : hvor længe kan motoren køre før der skal tilføres "blandingen" for vinterkoservering?? altså starter motoren op og går ned og hælder det i, så op og checke det kommer ud og så stoppe motoren, er det sådan det fungerer?? den skal selvfølgelig ikke stå 10 min uden kølevand, selvom der nok skal mere til.. er også i tvivl med hensyn til hvornår jeg skal stoppe motoren?? det skal vel være så der stadig er blanding i systememet eller hvad??
|
Hvis du har lukkede kølesystemer (veksler) på dine maskiner skal kølevæsken kun lige køres igennem. Så start 1 maskine og lad den suge kølevæske igennem til det kommer ud af udstødningen, så sluk og gentag med den anden maskine. Efter denne tur vil der have været kølevæske gennem vekslerne på vandsiden og gennem udstødningen og du er sikker.
husk at give toilettet en slap kølevæske og pump lidt, så er den også sikret. O-ringe og pakninger holder sig bløde og tørrer ikke ud.
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
|
Emne værktøjer |
|
Visning af emner |
Threaded Mode
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 127,904
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, moscow stomatolog_peSl |
|