|
» Online brugere: 538 |
| 0 medlemmer og 538 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

14-04-2010, 12:31
|
|
|
|
Tilmeldelsesdato: Apr 2010
Bopæl: Nuuk
Indlæg: 5
|
|
|
Tak for alle svarene.
Det er helt klart en fordel heroppe (Grønland) hvis der er flere rør at vælge mellem, for det er ikke altid lige nemt at skaffe det man skal bruge, så får da også mange af mine dele fra Dk
Hvad tager du for de tændrør her Rolf?
|

14-04-2010, 12:43
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
|
|
Citér:
Originally Posted by Hangaard
Tak for alle svarene.
Det er helt klart en fordel heroppe (Grønland) hvis der er flere rør at vælge mellem, for det er ikke altid lige nemt at skaffe det man skal bruge, så får da også mange af mine dele fra Dk
Hvad tager du for de tændrør her Rolf?
|
Kr. 31.20 excl. moms pr. stk.
__________________
Chi non risica, non rosica
|
| Emne værktøjer |
|
|
| Visning af emner |
Hybrid Mode
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,495
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, Dennis02Q |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 22:07.