Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Mekaniske forumet > Motor

Motor Spørgsmål til motorer af alle arter kan stilles her. Inden- og/eller udenbords og/eller jetski - bare skyd løs.

» Online brugere: 150
0 medlemmer og 150 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #13  
Gammel 04-08-2013, 20:52
Ulman Ulman er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
Indlæg: 863
Billeder: 32
Citér:
Originally Posted by BrianL Se indlæg
85-90 grader er i hvertfald for meget for en saltvandskølet motor. Ved ikke hvornår alarmen går på en ferskvandskølet.

Helt sikkert at du som det første skal skifte impelleren.
Termostaten åbner ventilen ved 72 grader på en ferskvandskølet. Min ligger fint på 72 grader når jeg sejler. Din ligger på 80 siger du. Vi mangler vigtig Info. om der er et vandindtag i bunden af båden. Derudover om den er ferskvandskølet.
Alarmen på en ferskvandskølet går først når den kommer op på ca 105 grader.

Hvis du arbejder i Kbh kan vi nok mødes en af dagene mht diagnosticeringen.
__________________
Sea Ray 220 Sundancer
Mercruiser 5.0 MPI 260HK
Alpha One gen. II
Reply With Quote
 

Tags
alarm, mercruiser, regal 2250


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 127,619
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Harryweaky
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 08:12.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden