|
» Online brugere: 611 |
| 0 medlemmer og 611 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

17-11-2012, 07:08
|
|
Landkrabbe
|
|
Tilmeldelsesdato: Nov 2012
Bopæl: Nordjylland
Indlæg: 106
|
|
Citér:
Originally Posted by nicolajjetrider
verden er lille  er i skagen og hygge i denne weekend og idag var jeg i aalborg og kobe nyt drev til baaden hos aalborg motor service, på vej tilbage så jeg brumbassen på ladet af en lastbil i frd. havn, billede folger. 
|
Det var da sjovt:-) Verden er sgu lille!!!!!!
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,506
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, Lewisfug |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 16:21.