Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Ældre både, vedligeholdelse og mekanik

Ældre både, vedligeholdelse og mekanik Vedligeholdelse af ældre både og deres mekanik

» Online brugere: 238
0 medlemmer og 238 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #3  
Gammel 14-05-2012, 15:57
Lindegaard Lindegaard er offline
Kaptajn af eget skib
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2010
Bopæl: Køge
Indlæg: 378
Billeder: 31
Citér:
Originally Posted by kjaerlarsen Se indlæg
Det vil jeg ikke bekymre mig om.
Tyngdekraften har det med at trække olien ned i de lavereliggende områder i motoren.
Start du bare op. Der vil ikke gå mange sekunder før vippetøjet sejler i olie igen. Desuden vil der også være lidt oliefilm mellem de enkelte dele til at varetage smøringen indtil frisk olie komme op.
Tak for hurtigt svar...

ja der er selvfølgelig olie på alle dele, og på pinden er den lige under max.. så når svoger kommer senere starter vi møllerne ;-)
__________________
Birchwood TS 37, 1988.
1 x BMW 180 Hk (nu med ny varmeveksler 2011)
1 x Mercruiser 180 Hk
(Samme blok de er bygget over).
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 127,782
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, JosephtaicY
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 14:46.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden