Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Import af båd fra udlandet samt CE

Import af båd fra udlandet samt CE Her kan du stille spørgsmål til import af båd fra udlandet, samt spørgsmål til CE-mærkning

» Online brugere: 181
0 medlemmer og 181 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #8  
Gammel 29-10-2008, 20:12
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Er nu ret sikker på det er NMMA - der sidder ihvertald en NMMA plaquette i Cobalt'en,sa mme med CE'en..
Anyways Ja brandslukning var bl.a. de punkter jeg mente.
CE stiller også krav til auto-lænsning. Altså at en båd skal kunne lænse sig selv hvis den tager evt. regnvand ind.

Men du har helt ret - der er sikekrt flere område hvor NMMA/USCG stiller højere krav.
En ting som vi burde have indført i DK var registrering af både..
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

Similar Threads
Emne Emne forfatter Forum Svar Sidste indlæg
CE-mærkning - Regler og krav Lars T Import af båd fra udlandet samt CE 20 19-11-2008 14:42

» Statistikker
Medlemmer: 127,554
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, RonaldSliva
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 04:53.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden