Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Drev og propeller

Drev og propeller Spørgsmål vedr. propeller og drev - mekaniske spørgsmål om drev henviser vi til forumet om mekaniske udfordringer

» Online brugere: 212
0 medlemmer og 212 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #17  
Gammel 17-10-2010, 14:00
kjaerlarsen kjaerlarsen er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2010
Bopæl: Horsens
Indlæg: 204
Nu er den så kommet op og jeg har endelig fået taget mig sammen til at få lavet en kompressionstest. Følgende kan konstateres:
Ingen begroninger af betydning, lidt rurer hist og pist, men intet alvorligt.
Kompressionstesten viste følgende (cylinderrækkefølge, tryk i bar): 13, 9, 12.5, 11.5, 13, 5.5, 11.5, 12.5. De 5.5 kommer fra en af cylindrene der var vandindtrængen i så den skal tjekkes nærmere. Hvad med den på 9 bar? Skal jeg gå den efter eller hur??? Sidder naturligvis i den anden cylinderrække :-}
__________________
Monterey 262 cruiser
Merc. 5.7 EFI, ferskvandskølet, nu med Bravo one :-)
tidligere båd:
Monterey 2100 CC
Volvo AQ260, DP 290

Facts do not cease to exist because they are ignored.......
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 128,154
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, HYgrieby
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 11:27.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden