tankning af båd
Er der slet ingen herinde der får leveret diesel til båden af tankbil... ??
Havde bestilt statoil, da de lige havde leveret til en anden båd i havnen.. "desværre" var den chauffør der kom , sikkerhedsrepræsentant, og da der skulle bruges "pistol", da man ikke kan se tanken, ville han ikke fylde på, da han ikke havde en sådan.. klart nok er der skub på sådan en slange, og den stopper ikke af sig selv.. men han kunne sgu da bare sætte den på 300 L så stopper den jo ved det... tankene tager 460 liter, og der er under en 1/4 på hver, men det ville han sgu ikke... kunne sejle over til vallensbæk, 4 min væk, men har hørt at de som alle andre havne ligger på en pris der hedder 12 Kr pr liter, totalt uhørt at de skal tjene så meget på det, syntes jeg..
Så er der nogen der kender nogen der kan levere, ca 600 L måske lidt mere så hører jeg gerne om det, da det giver utroligt lange arme at løbe med 30 x 20L dunke, he he...
eftersigende skulle der være nogen af de tankbiler der har en pistol adapter til deres slange, problemet er bare at selskaberne ikke ved hvem og hvorfor...
Hjææææææææææææææælp
(Samme blok de er bygget over).
|