|
|

19-08-2009, 11:13
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Jægerspris
Indlæg: 977
|
|
Citér:
Originally Posted by Lars T
Du vil ikke have den skal gøres langsommer sige du, men hvor meget sejler du egentlig med hanen i bund.? 
Jeg tror at jeg ville gå efter at få nedbragt omdrejningerne ved cruise., så man måske kunne cruise med 20-21 knob ved omkring de 3500-3600 omdrejninger.
PS - som Jess skriver, hold dig fra kompositpropellerne de duer ikke.
|
Jeg er selv gået ned fra 19" til 17" og har fået en meget mere behagelig gangkultur og bedre acceleration. Det er trods alt ikke mange % af tiden jeg har brug for de 3 knob jeg har mistet på toppen 
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
Similar Threads
|
| Emne |
Emne forfatter |
Forum |
Svar |
Sidste indlæg |
|
propel 23"
|
Casper T |
Salg af udstyr |
5 |
19-12-2009 10:36 |
|
Propel!
|
Mr_Matthew00 |
Drev og propeller |
21 |
21-09-2009 15:41 |
|
Kavitation på propel
|
mohabba |
Drev og propeller |
12 |
16-09-2009 19:22 |
|
propel test
|
Casper T |
Motor |
3 |
22-04-2009 14:54 |
|
Propel
|
JOR |
Drev og propeller |
18 |
03-09-2008 21:24 |
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 130,459
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, JavierSmaceTrem |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 09:55.