Så lykkedes det hele !! I onsdags kørte min bror og jeg mod Tyskland, nærmere bestemt Neustadt i Holstein. Båden stod på trailer da vi kom frem - vi fik den i vandet og testsejlet/testet at alt virker. Og hold op hvor jeg synes hun er fin - står SÅ flot og motoren kører perfekt!! Rummelig, praktisk, flot og hurtig (til mit behov)...Der fulgte både transport og havnekaleche med - alt i rigtig fin stand. Men båden har også kun et par hundrede sejltimer på bagen... Et godt køb for mig:-).. Har været ude og sejle hele weekenden og har NYDT det!!!!!
Mht trailer gik alting godt - vi havde prøveplader med, vi satte på ved grænsen og så mødte vi ellers ingen problemer. I morgen skal traileren til syn for at blive omregistreret - det bliver spændende om der er nogen anmærkninger i.fht danske regler.
Jeg har 1 års forhandlergaranti på båd og trailer ....
I den forbindelse vil jeg lige høre omkring lugt af benzin i soverummet i stævnen; Tanken ligger ude i stævnen og når der har været lukket helt af for luger og alt 1 døgns tid, lugter der en del af benzin - udluftning og så er lugten væk. Er det normalt eller skal jeg overveje om der er en læk et sted? Agter ved samlingerne ved motoren (udenbords) er der ingenting...
Jeg har vedhæftet et par billeder og flere følger :-D.. specielt nogle flere af motoren
Tusind tak for alle kommentarer og hjælp!!!
Hilsen
Sarah L