Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Mekaniske forumet > Motor

Motor Spørgsmål til motorer af alle arter kan stilles her. Inden- og/eller udenbords og/eller jetski - bare skyd løs.

» Online brugere: 213
0 medlemmer og 213 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 07:45.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Gammel 12-01-2009, 11:12
Horizonblue's Avatar
Horizonblue Horizonblue er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Nov 2008
Bopæl: Sorring
Indlæg: 952
Billeder: 31
Jeg skal måske lige uddybe det med udvekslingen.

B30'eren sejler med 1,89:1 så vidt jeg husker, og det gør den 175 hk V6'er også. (205 hk V6'er har V8 udveksling 1,61:1)

Du skal måske have en lidt større propel, da V6'eren ikke helt kan tage så mange omdr som B30'eren
Reply With Quote
 

Emne værktøjer
Visning af emner

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

Similar Threads
Emne Emne forfatter Forum Svar Sidste indlæg
Manifold til Volvo Penta B30 motor. Miss Mancini Motor 2 19-08-2009 12:48
Indsugnings manifold GM- V8 nicolajjetrider Køb 4 09-06-2009 10:09

» Statistikker
Medlemmer: 129,100
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, BradyTripl
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 22:30.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden