» Online brugere: 299 |
0 medlemmer og 299 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|

05-04-2011, 22:04
|
 |
Bogholder, kontoret for sund fornuft
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Silkeborg
Indlæg: 577
|
|
Citér:
Originally Posted by kjaerlarsen
Så blev jeg lidt klogere.....
Topstykker pillet af. Bagbords topstykke var i fin stand, finsleb ventilerne og skiftede pakdåser, alt i skønneste orden.
Noget helt andet med styrbords topstykke. Et ventilsæde tæret 2/3 væk i op til 3/4 mm. dybde. Tre ventiler tæret så meget at de skal skiftes! Og knuden der solgte båden giver éen sejltur skylden for det!! Han taler som han har forstand.
Desværre har jeg læst mig frem til at ventilsæderne er hærdede, hvilket så umuliggør en opfræsning på 1/2-3/3 mm. uden at fræse hærdningen væk, eller hvad siger I??
Har bestilt et nyt topstykke hos Nytdrev, nu gider jeg f..... ikke mere.
Tror snart jeg kører til Bochum og tæver en Tysker.......:-}
Og nej, jeg er ikke sur, blot skuffet...........
|
Jeg kigger også på både i Tyskland incl. Bochum.
Hvem er den spade til forhandler?
__________________
Båd: pt. ingen
Tidligere både:
Sea Ray Sundancer 275
Flipper 575
Sea Ray Sundancer 230
Skagerak 21
Sea Ray 160
Pepper 16
Brømo
Divese joller
|
Emne værktøjer |
|
Visning af emner |
Threaded Mode
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 127,909
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, Justinwresk |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 04:00.