Så blev der tid at fortælle om turen til Northwales(england)kørte med en bekendt mandag kl 1730 og vi var hjemme igen onsdag kl 2350FØJ-FØJ der var bare lige 3500km med trailer begge veje
Han havde købt en Searay 22pachanga årg 1987 hvis den var som beskrevet af sælger, jeg må indrømme den er meget flot efter hvor gammel der er meget få riser og aldrig bundmalet ingen steder hvor der er riset igennem celcoat har altid stået på trailer og haft samme ejer siden 1992 sæderne trænger dog til at blive betrukket om.
Motor har fået ny blok i 1997 og gik som en drøm og kompression var super på alle 8 cylinder, Sælger mener at den kun har gået 40 timer siden den blev lagt ihan har ikke brugt den ret meget på grund af tidsmangel.
Drev er en alfa one som er blevet renoveret kører med en gearing 1-1,5 den var hvis født med en 1-1,1 som den åd..
Prisen vil jeg ikke oplyse men jeg syntes det er en god handel i forhold til dem jeg har set i DK.
Ja det er nogle fede både, og er meget gode til at sejle når der er lidt bøljer.
Nico desværre fik vi ikke en prøve tur, vi kom 2 timer for sent til at nå det, tidevandet er så stort derover at de sejler efter klokken, inde ved selve kajen var det tørt da vi kom og slæbe stedet var ren mudder 5m ud efter betonen sluttede.
området så meget fedt ud, det vi kunne se fra havnen.
En fantastisk båd..! Et ægte ikon.
har sejlet i en et par gange. De er lidt tunge båd men bygget særdels godt.
Searay stoppede produktionen af dem da Brunswick overtog Baja.
Den nye Pachanga 22 blev introduceret i udgang af november 2008, er bygget på Bajas skrog - dog kun ment til produktion i anledning af Searays jubilæum... Pachangaen bygges på patent af Baja som nu ejes af Fountain.
Bemærk den todelte forrude..