| 
				
				» Online brugere: 355 | 
			 
		
		
			
				
| 0 medlemmer og 355 gæster | 
	 
	
		| No Medlemmer online | 
	 
	
		| Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 08:45. | 
 
			
		
	 
 
			 | 
		
		
			
				
	
		  | 
	
	 | 
 
 
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				17-11-2009, 09:12
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 ? 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: nordjylland 
					
					
						Indlæg: 1,949
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Coronet 31 aft cabin. 
1975 
Perkins ht6.354m  145 HK. 
Fast skrueaksel. 
 
Aquaquick 2,35m. RIB.  2009 
M. styrepult. 
Tohatsu 15 HK. 2-takt  2012 
 
Tidligere båd. 
Century Mirada 270 XL   1990 
Volvo Penta 570A 275 HK. 
Volvo Penta Dp290A. 
 
Tidligere båd. 
Fletcher arrowflyte bravo  
Mercury 115hk. 6 cyl inline. 
"tower of power"
			 
		
		
		
		
		
			
				  
				
					
						Sidst redigeret af Strøyer; 17-11-2009 kl. 09:49.
					
					
				
			
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				17-11-2009, 09:29
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 ? 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: nordjylland 
					
					
						Indlæg: 1,949
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		Hvor gammel mon den er ? 
Jeg synes ikke jeg har set den model før.
   
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Coronet 31 aft cabin. 
1975 
Perkins ht6.354m  145 HK. 
Fast skrueaksel. 
 
Aquaquick 2,35m. RIB.  2009 
M. styrepult. 
Tohatsu 15 HK. 2-takt  2012 
 
Tidligere båd. 
Century Mirada 270 XL   1990 
Volvo Penta 570A 275 HK. 
Volvo Penta Dp290A. 
 
Tidligere båd. 
Fletcher arrowflyte bravo  
Mercury 115hk. 6 cyl inline. 
"tower of power"
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				17-11-2009, 11:48
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 Ægte Fenderen-mand 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Nov 2008 
					Bopæl: Sorring 
					
					
						Indlæg: 952
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
	Citér: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Strøyer
					 
				 
				Er en big block meget større end en small block på de udvendige mål ?  
passer svinghulskåben fra en small block ? 
min maskine skulle lirkes ud med et skohorn, men der var også stadig kåbe og servopumpe på. 
			
		 | 
	 
	 
 Svinghjulskåben passer på både small og bigblock, de har samme bolt-mønster på flangen. Jeg ved ikke lige om koblingen passer.
 
Bigblock'en er noget større på alle leder, jeg har ikke lige målene her og nu, men når man lige ser den med manifolde osv, ligner den kubikmeter støbe-jern.  
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				"If you can't fix it, don't break it"
 
The Fleet:
 
Draco 1800 Suntop  
Volvo Penta 4,3 V6 (430) 
SX drev
 
Draco 2500 Flyfish  http://www.horizonblue.dk/Draco%20projekt.htm
Marinisering af 2x Mercedes 6 cyl diesel 
2x SX drev
 
Draco 1700 Topless 
Volvo Penta AQ170 (B30) 
280 drev
 
Mvh Per G
			  
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				17-11-2009, 12:07
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 Ægte Fenderen-mand 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: www.nytdrev.dk 
					
					
						Indlæg: 3,500
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		Der er lavet flere forskellige koblinger til Mercruiser BB og SB motorer herunder: 
 
1) "Used on all older Chevy engines with 2 piece rear main seal" 
Part No. 76850A2 
 
2) "V6 & V8 engines with 14" flywheel" 
Part No. 18643A7 
 
3) "Used when a new replacement V6 or V8 Chevy with one piece rear main seal is use to replace an older 2 piece". 
Part No. 14505A2 
 
4) "Engines with BRAVO sterndrive 5.7 - 7.4 - 7.4 MAGNUM - 8.2 litre" 
Part No. 861523A9, 18311A17 and 861523A18 
 
Teksten er taget fra mine journaler. Oplyste Part No. er originale Mercruiser reservedele. 
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Chi non risica, non rosica
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				17-11-2009, 21:00
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 VIP medlem :-) 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: Roskilde 
					
					
						Indlæg: 3,844
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
	Citér: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Strøyer
					 
				 
				Hvor gammel mon den er ? 
Jeg synes ikke jeg har set den model før.
   
			
		 | 
	 
	 
 Jeg mener den er fra omkring 2000  
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Lars T 
______________________________ 
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				17-11-2009, 23:15
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 ? 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: nordjylland 
					
					
						Indlæg: 1,949
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
	Citér: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Strøyer
					 
				 
				Denne er fin. 
Pris 34200 Dkr. 
Mercruiser mag mpi -03 300hk. 
Säljes med block från -06. 
Motor är körd ca 150 timmar. 
Helt nya avgaslimpor,raisers, 
knän, motorfästen. 
Mycket fin motor. 
Säljes pga felköp. 
Billigare vid snabb och smidig affär 
   
			
		 | 
	 
	 
 Har lige sendt ham en mail. 
Råb endelig højt hvis i ser en brugt 5,7 mpi til salg et sted. 
Den gamle er nu skilt ad  
Der er bla, knækket et stempelskørt  der har været vand i den, det kan ses på toppen af stemplerne og på topstykkerne. 
Så det betyder jo nok at den er død. 
Hvis der er nogle der mangler stumper så er jeg leveringsdygtig, bla starter  ny generator, ny søvandspumpe, servopumpe, topstykker osv..   
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Coronet 31 aft cabin. 
1975 
Perkins ht6.354m  145 HK. 
Fast skrueaksel. 
 
Aquaquick 2,35m. RIB.  2009 
M. styrepult. 
Tohatsu 15 HK. 2-takt  2012 
 
Tidligere båd. 
Century Mirada 270 XL   1990 
Volvo Penta 570A 275 HK. 
Volvo Penta Dp290A. 
 
Tidligere båd. 
Fletcher arrowflyte bravo  
Mercury 115hk. 6 cyl inline. 
"tower of power"
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				18-11-2009, 08:11
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 Ægte Fenderen-mand 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Oct 2008 
					Bopæl: Odenszeee 
					
					
						Indlæg: 913
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				/ Seb 
 
Nuværende båd: 
Phantom 21/225 Optimax 
Fletcher 199/150 Yamaha 
 
Tidligere både: 
RING 16/90 Yamaha 
Fletcher 199/200 Merury 
Mustang-Trekpoint/50 Suzuki 
Fletcher 161/100 Mercury 
Fletcher 160/100 Mercury 
Fletcher 199/200 Mercury EFI 
Campion Cortes 165/200 Mercury 
Global 13"/50 Mercury 
Selco 15"/35 Johnson, 50 Mercury
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				18-11-2009, 08:14
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 ? 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: nordjylland 
					
					
						Indlæg: 1,949
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		Hvis det ikke er alu eller kevlar har det desværre ikke min interesse......   
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Coronet 31 aft cabin. 
1975 
Perkins ht6.354m  145 HK. 
Fast skrueaksel. 
 
Aquaquick 2,35m. RIB.  2009 
M. styrepult. 
Tohatsu 15 HK. 2-takt  2012 
 
Tidligere båd. 
Century Mirada 270 XL   1990 
Volvo Penta 570A 275 HK. 
Volvo Penta Dp290A. 
 
Tidligere båd. 
Fletcher arrowflyte bravo  
Mercury 115hk. 6 cyl inline. 
"tower of power"
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				18-11-2009, 08:16
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 Ægte Fenderen-mand 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Oct 2008 
					Bopæl: Odenszeee 
					
					
						Indlæg: 913
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		Jeg tænkte du kunne montere dem lodret, og spænde et par lagner på?? 
- billigere mast finder du ikke... HA!    
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				/ Seb 
 
Nuværende båd: 
Phantom 21/225 Optimax 
Fletcher 199/150 Yamaha 
 
Tidligere både: 
RING 16/90 Yamaha 
Fletcher 199/200 Merury 
Mustang-Trekpoint/50 Suzuki 
Fletcher 161/100 Mercury 
Fletcher 160/100 Mercury 
Fletcher 199/200 Mercury EFI 
Campion Cortes 165/200 Mercury 
Global 13"/50 Mercury 
Selco 15"/35 Johnson, 50 Mercury
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				18-11-2009, 08:19
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 ? 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: nordjylland 
					
					
						Indlæg: 1,949
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		Nåe. ja du har jo ingen båd at montere dem på...;-) 
HA!   
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Coronet 31 aft cabin. 
1975 
Perkins ht6.354m  145 HK. 
Fast skrueaksel. 
 
Aquaquick 2,35m. RIB.  2009 
M. styrepult. 
Tohatsu 15 HK. 2-takt  2012 
 
Tidligere båd. 
Century Mirada 270 XL   1990 
Volvo Penta 570A 275 HK. 
Volvo Penta Dp290A. 
 
Tidligere båd. 
Fletcher arrowflyte bravo  
Mercury 115hk. 6 cyl inline. 
"tower of power"
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				18-11-2009, 08:27
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 Ægte Fenderen-mand 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Dec 2008 
					Bopæl: Løjt Kirkeby (Aabenraa) 
					
					
						Indlæg: 1,256
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
	Citér: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Strøyer
					 
				 
				Nåe. ja du har jo ingen båd at montere dem på...;-) 
HA!   
			
		 | 
	 
	 
 Uha, han er rap i replikken    
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Dan Albjerg
 
Ingen båd lige nu   
Tidligere både: 
Skibsplast Sportsmann 
Glastron Sierra V212  
Ramo 21" damjolle
			  
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				18-11-2009, 08:40
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 Ægte Fenderen-mand 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: www.nytdrev.dk 
					
					
						Indlæg: 3,500
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
	Citér: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Strøyer
					 
				 
				Har lige sendt ham en mail. 
Råb endelig højt hvis i ser en brugt 5,7 mpi til salg et sted. 
Den gamle er nu skilt ad  
Der er bla, knækket et stempelskørt  der har været vand i den, det kan ses på toppen af stemplerne og på topstykkerne. 
Så det betyder jo nok at den er død. 
Hvis der er nogle der mangler stumper så er jeg leveringsdygtig, bla starter  ny generator, ny søvandspumpe, servopumpe, topstykker osv..   
			
		 | 
	 
	 
 Der må stikke noget under den motor.
 
Blokken er fra 2006, manifolder, afgangsknæ, mellemstykker er nye og motoren har iflg. sælger kun sejlet 150 timer !
 
Hvis blokken er udskiftet, kunne det skyldes, at den har været frostsprængt.
 
Manifolder, afgangsknæ og mellemstykker har jeg aldrig oplevet defekte efter  
3 års brug selv ved sejlads i saltvand.  
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Chi non risica, non rosica
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				18-11-2009, 08:44
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 Ægte Fenderen-mand 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Oct 2008 
					Bopæl: Odenszeee 
					
					
						Indlæg: 913
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
	Citér: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Strøyer
					 
				 
				Nåe. ja du har jo ingen båd at montere dem på...;-) 
HA!   
			
		 | 
	 
	 
 Touché..   
Bortset fra det, det var vel ikke grunden til du pillede den ud - altså vidste du den var i stykker inden??  
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				/ Seb 
 
Nuværende båd: 
Phantom 21/225 Optimax 
Fletcher 199/150 Yamaha 
 
Tidligere både: 
RING 16/90 Yamaha 
Fletcher 199/200 Merury 
Mustang-Trekpoint/50 Suzuki 
Fletcher 161/100 Mercury 
Fletcher 160/100 Mercury 
Fletcher 199/200 Mercury EFI 
Campion Cortes 165/200 Mercury 
Global 13"/50 Mercury 
Selco 15"/35 Johnson, 50 Mercury
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				18-11-2009, 08:44
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 ? 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: nordjylland 
					
					
						Indlæg: 1,949
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		Jeg venter på et svar fra sælger, så må jeg se hvad hans historie er. 
Jeg har spurgt om vi kan lave en opstart og en komp. test. 
For det er sgu en fin maskine 
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Coronet 31 aft cabin. 
1975 
Perkins ht6.354m  145 HK. 
Fast skrueaksel. 
 
Aquaquick 2,35m. RIB.  2009 
M. styrepult. 
Tohatsu 15 HK. 2-takt  2012 
 
Tidligere båd. 
Century Mirada 270 XL   1990 
Volvo Penta 570A 275 HK. 
Volvo Penta Dp290A. 
 
Tidligere båd. 
Fletcher arrowflyte bravo  
Mercury 115hk. 6 cyl inline. 
"tower of power"
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				18-11-2009, 08:52
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 ? 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: nordjylland 
					
					
						Indlæg: 1,949
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		Den kunne ikke starte, men jeg troede bare det var en bagatel. 
Den gik fint indtil da, og helt uden mislyde. 
Men det er nok sket sidst på sæsonen eller da den var ved at synke. 
Jeg tog den ud for at male den og renovere motorrummet og skifte til  VP290DP.  
men nu har jeg da tid til at ordne motorrum og skifte drev.. 
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Coronet 31 aft cabin. 
1975 
Perkins ht6.354m  145 HK. 
Fast skrueaksel. 
 
Aquaquick 2,35m. RIB.  2009 
M. styrepult. 
Tohatsu 15 HK. 2-takt  2012 
 
Tidligere båd. 
Century Mirada 270 XL   1990 
Volvo Penta 570A 275 HK. 
Volvo Penta Dp290A. 
 
Tidligere båd. 
Fletcher arrowflyte bravo  
Mercury 115hk. 6 cyl inline. 
"tower of power"
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				18-11-2009, 09:03
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 Ægte Fenderen-mand 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: www.nytdrev.dk 
					
					
						Indlæg: 3,500
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
	Citér: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Strøyer
					 
				 
				Jeg venter på et svar fra sælger, så må jeg se hvad hans historie er. 
Jeg har spurgt om vi kan lave en opstart og en komp. test. 
For det er sgu en fin maskine 
			
		 | 
	 
	 
 Se dig ikke blind på den maskine. Der er mange andre alternativer f.eks. fabriksnyt.  
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Chi non risica, non rosica
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				18-11-2009, 09:08
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 ? 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: nordjylland 
					
					
						Indlæg: 1,949
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
	Citér: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  nytdrev.dk
					 
				 
				Se dig ikke blind på den maskine. Der er mange andre alternativer f.eks. fabriksnyt. 
			
		 | 
	 
	 
 Ja jeg har luret lidt på dine nye maskiner, specielt den  5.7 liters  V8  350 HK  MPI  den er sgu lækker.  
Mon ikke de kommer på tilbud en dag...  
Så skal jeg nok sejle med en  NYTDREV.DK streamer..  
 men båden skal jo også kunne bære det økonomisk. 
Jeg regner dog ikke med at skulle skifte båd efter at der er kommet styr på motor og drev.  
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Coronet 31 aft cabin. 
1975 
Perkins ht6.354m  145 HK. 
Fast skrueaksel. 
 
Aquaquick 2,35m. RIB.  2009 
M. styrepult. 
Tohatsu 15 HK. 2-takt  2012 
 
Tidligere båd. 
Century Mirada 270 XL   1990 
Volvo Penta 570A 275 HK. 
Volvo Penta Dp290A. 
 
Tidligere båd. 
Fletcher arrowflyte bravo  
Mercury 115hk. 6 cyl inline. 
"tower of power"
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				18-11-2009, 09:18
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 Ægte Fenderen-mand 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: www.nytdrev.dk 
					
					
						Indlæg: 3,500
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
	Citér: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Strøyer
					 
				 
				Ja jeg har luret lidt på dine nye maskiner, specielt den  5.7 liters  V8  350 HK  MPI  den er sgu lækker.  
Mon ikke de kommer på tilbud en dag...  
Så skal jeg nok sejle med en  NYTDREV.DK streamer..  
 men båden skal jo også kunne bære det økonomisk. 
Jeg regner dog ikke med at skulle skifte båd efter at der er kommet styr på motor og drev.  
			
		 | 
	 
	 
 Prisen kan blive skarpere, hvis der benyttes søfragt - den tilbudte pris til dig er med luftfragt.
 
nytdrev.dk streamer - det burde udløse rabat. Jeg taler med chefen...    
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Chi non risica, non rosica
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				18-11-2009, 09:23
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 ? 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: nordjylland 
					
					
						Indlæg: 1,949
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
	Citér: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  nytdrev.dk
					 
				 
				 Jeg taler med chefen...    
			
		 | 
	 
	 
 Hvorfor vil du blande hende ind i det ?
  
 
  
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Coronet 31 aft cabin. 
1975 
Perkins ht6.354m  145 HK. 
Fast skrueaksel. 
 
Aquaquick 2,35m. RIB.  2009 
M. styrepult. 
Tohatsu 15 HK. 2-takt  2012 
 
Tidligere båd. 
Century Mirada 270 XL   1990 
Volvo Penta 570A 275 HK. 
Volvo Penta Dp290A. 
 
Tidligere båd. 
Fletcher arrowflyte bravo  
Mercury 115hk. 6 cyl inline. 
"tower of power"
			 
		
		
		
		
		
			
				  
				
					
						Sidst redigeret af Strøyer; 18-11-2009 kl. 09:28.
					
					
				
			
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				18-11-2009, 09:28
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 Ægte Fenderen-mand 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jul 2008 
					Bopæl: varde 
					
					
						Indlæg: 2,762
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
	Citér: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Strøyer
					 
				 
				Ja jeg har luret lidt på dine nye maskiner, specielt den  5.7 liters  V8  350 HK  MPI  den er sgu lækker.  
Mon ikke de kommer på tilbud en dag...  
Så skal jeg nok sejle med en  NYTDREV.DK streamer..  
 men båden skal jo også kunne bære det økonomisk. 
Jeg regner dog ikke med at skulle skifte båd efter at der er kommet styr på motor og drev. 
			
		 | 
	 
	 
 
 Det med økonomien skal du ikke regne for meget på for så går der bare ged i det    
min gamle finmar som måske kan sælges for max 150.000 ofrede jeg en ny maskine på alligevel, dog efter nogle lange overvvejelser for båden bliver jo ikke 60.000 mere værd fordi jeg ofrede det på maskinen.
 jeg ville have en maskine jeg kunne stole på  
jeg har ingen planer om at båden skal sælges inden for de næste 5-7 år 
det koster at sejle uanset hvordan man vender og drejer det.  
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				 
 Finmar 26 Cruiser (halvplaner)   
 Volvo  3,0GL med  SX drev. 1,97:1 
 max fart 20 knob ved 4200 rpm.  prop 15,5X15
 sejler gennem de sidste 35 år
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
 
	
		  | 
	
	
		
		
		 | 
	
 
 
	
	
	 
	
	| Emne værktøjer | 
	
 
	| 
	
	
	
	 | 
	
 
	| Visning af emner | 
	
 
	
	
	
	
		  Flad visning 
		
		
	 
	
	 | 
	
	
 
 
 
	
		
	
		 
		Indlæg regelment
	 | 
 
	
		
		Du må ikke lave indlæg i nye emner 
		Du må ikke lave indlæg 
		Du må ikke vedhæfte filer 
		Du må ikke redigere dine indlæg 
		 
		
		
		
		
		HTML kode er Off 
		 
		
	  | 
 
 
	 | 
	
		
	 | 
 
 
 
	
	
		
	
	
 
			 | 
		
		
			
				
	
		
			
				| 
				
				» Statistikker | 
			 
		
		
			
				
	
		
			Medlemmer: 129,258 
			Emner: 5,115 
			Indlæg: 47,923 
			
			
		
	 | 
 
	
		| Velkommen til vores nyeste medlem, DylanSecom | 
	 
			
		
	 
 
			 |