» Online brugere: 593 |
0 medlemmer og 593 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 19:51. |
|
|
23-04-2011, 20:18
|
|
Landkrabbe
|
|
Tilmeldelsesdato: Sep 2008
Bopæl: 9370
|
|
Teaktræ ? ? ? ? ?
Hejsa,
Er der nogen af jer der har lavet noget i teaktræ? Jeg vil gerne lave en ny luge til et stuverum i teaktræ, men jeg aner ikke hvor man får det. Der er ingen grænse for hvor mange trægulve jeg kan finde på nettet, men ingen teakplanker.
Jeg skal helst finde noget i mål 14 x 45 mm, og så 5 meter af det. Skulle der være en af jer der har et bud på hvor det kan fås, eller måske ligger inde med noget brugt ! ! ! ! !
Ole
|
23-04-2011, 21:13
|
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
|
|
Citér:
Originally Posted by hammerholt
Hejsa,
Er der nogen af jer der har lavet noget i teaktræ? Jeg vil gerne lave en ny luge til et stuverum i teaktræ, men jeg aner ikke hvor man får det. Der er ingen grænse for hvor mange trægulve jeg kan finde på nettet, men ingen teakplanker.
Jeg skal helst finde noget i mål 14 x 45 mm, og så 5 meter af det. Skulle der være en af jer der har et bud på hvor det kan fås, eller måske ligger inde med noget brugt ! ! ! ! !
Ole
|
Der er sikkert en del der har det. Bådbyggere, nogle savværker m.m.
Men ellers har Biltema noget du måske kan bruge. http://biltema.dk/da/bad/Teak/Liste-...be/Teakplanke/
Jeg har lavet forskelligt med de planker, og det er ok.
|
23-04-2011, 23:18
|
|
Kaptajn af eget skib
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: 8860 Ulstrup
|
|
Hammerholt, Jeg kan se du er fra nordjylland, så prøv Hobro Træskibsværft. Hvis han mod forventning ikke vil/kan sælge dig noget af deres teak, kan han måske fortælle hvor du kan købe det.
Jeg har havn lige ved siden af, og jeg har indtrykket af at de er yderst venlige folk.
Held og lykke.
Mvh
http://www.hobrovaerft.dk/
|
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 120,992
Emner: 5,113
|
Velkommen til vores nyeste medlem, Derintae |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 13:55.