Citér:
Originally Posted by Lars T
For helvede.
Det er bare for meget når sådan noget sker.! Man er total magtesløs og det er Politiet vel næsten også
|
Jeg ved dog at politiet, inden for de seneste år er begyndt at samle DNA ved indbrud, til registret. Det kræver dog at der er blod de kan samle op efter, så som hvis der er smadret ruder osv.
Det hjælper selvfølgelig ikke dig i din situation nu, og jeg føler med dig. Har selv prøvet det, jeg kom dog hjem imens tyven var der, og ringede til politiet, alt mens jeg holdt øje med ham gennem vinduerne fra vejen.
Han kom ud af hoveddøren, og da han så mig smed han det han havde i hænderne, og løb gennem huset og ud af et vindue ud til gården.
Politiet kom samtidig, men fik aldrig fat i ham, til trods for de pudsede hundene på ham.
Men den følelse jeg stod med bagefter, hvor alt var gennerodet, og blod fra han spadrede ruden osv, var vildt ubehagelig i mange dage efter.
Det bedste råd jeg kan give dig er at få ryddet op så hurtigt som mulig, og reparere døren asap. For jo før man er tilbage i de vandte omgivelser, jo hurtigere forsvinder "frygten/ubehaget" ved situationen.
/Nico