Jeg har selv købt en Darmin 421 S jeg skal have monteret i min båd, og i den er der i forvejen en Garmin ekkolod, og den transducer der sidder der nu, har et anderledes stik end den nye transducer der passer til 421.S modellen.
Så jeg er nødt til at skifte transduceren også.
Man kan faktisk købe en ny 421.S uden transducer, den er extra valgfri tilbehør, men sælges som en fast del af pakken som tilbud hos flere forhandlere...
Annoncen endte op med at have et billede af Garminen han solgte, og kort tid efter var den solgt eller formodeligt solgt.
Jeg ville da hellere tro a G2 kortet måske ikke var orginalt, det ville bedre forklare prisen, og hvordan kan man se om kortet orginalt hvis sælgeren ikke har feks. kvittering på det og man ikke ved hvordan Logo´et på Sd kortet skal se ud ?.
Der bliver solgt masser af kort inde på DBA, der helt sikkert er falske, det indikerer prisen på få hundrede kr jo.
Så hvis man vil være 100% sikker på at varen ikke er stjålet eller kopieret er der kun en vej, købe det hos en forhandler og betale prisen, selvom det kan ødelægge søvnen hos de fleste Jyder at købe nyt hvor brugt ville være meget billigere