Nu er vejret endelig kommet og det er jo helt fantastisk, men er der overhovedet nogen som har været på vandet? Hvor er billederne?
?
Jeg har da været på Roskilde Fjord et par gang ind til nu og har fået 10 næbgedder med hjem, billeder hmm glemte at tage kameraet med (mobilos du ikke som fornuftigt kamera)
Jeg har været på vandet hver dag siden i mandags hvor båden blev søsat, så efter de første 5 dage på vandet kan jeg konstatere at jeg har brugt 110 liter benzin dyrt men det er nu livet
Var lige en tur rundt, da båden endelig kom i fjorden ved Vejle, kanon godt vejr, håber det holder lørdag med, så skal kameraet med.
Autopilot.
Fishfinder.
Kortplotter.
Kompas
VHF radio
Stereo radio/cd/mp3
Hvorfor fræse afsted når man kan nyde livet i roligt tempo.
Som Lars har skrevet et eller andet sted, er det ganske rigtigt Halvandet Bar & Cafe, vi var forbi. Der ligger ofte flere lækre speedbåde fortøjret, mens besætningen forsyner sig.
Her er mit lille bidrag fra pinsens sejltur på Vejle fjord om lørdagen i det skønneste vejr.
Autopilot.
Fishfinder.
Kortplotter.
Kompas
VHF radio
Stereo radio/cd/mp3
Hvorfor fræse afsted når man kan nyde livet i roligt tempo.
Bare rolig Michael - den kommer i vandet i weekenden eller i løbet af næste uge.
Den er sådan set klar, mange dog at starte den op og lave service på den.
Overvejer om jeg skal give den en gang ekstra voks i weekenden