Vedligeholdelse/bundmaling/Reparation/ManualerHer kan du stille spørgsmål ang vedligeholdelse, forbedringer og reparationer - Du finder også links til manualer og lign.
Nu når man går arbejdsløs så har man rigtig god tid til mange gode projekter, et meget højt prioteret projekt er båden. ( som altid ).
Jeg har afmonteret drevet ved sæsonslutning og har nu skilt det ad. Impelleren i drevet er 2 år gammelt, så en lille reminder til andre som måske sku tage og tjekke deres..
Mit drev skal lakeres op igen, og ha en del ny indmad. ( til dette vil jeg takke min ven Anders )
Når drevet er total renoveret og klar til en ny sæson med grillmad og lange wakeboard ture. Så skal jeg ha sat nyt gimballeje i for det er helt færdigt. Igen hvis nogle har et splinternyt leje liggene vil jeg gerne købe det da jeg ikke lige kan købe et sprit nyt pt.
Men her kan i følge renoveringen
Det er ikke meget vand der kommer igennem her