| 
				
				» Online brugere: 356 | 
			 
		
		
			
				
| 0 medlemmer og 356 gæster | 
	 
	
		| No Medlemmer online | 
	 
	
		| Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 08:45. | 
 
			
		
	 
 
			 | 
		
		
			
				
	
		  | 
	
	
 
 
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				06-10-2010, 18:20
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
				
				 Gast 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Oct 2008 
					Bopæl: Jyllinge 
					
					
						Indlæg: 267
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
			
			
				 
				Benzin i Dieseltank!!
			 
			 
			
		
		
                  
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Tahoe Q4L 
MerCruiser 4,3L MPI 
Alpha One Gen2 1.62
			 
		
		
		
		
		
	
	 | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				06-10-2010, 20:12
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 VIP medlem :-) 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: Roskilde 
					
					
						Indlæg: 3,844
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		Endnu en fordel ved ikke at køre i en oser....    
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Lars T 
______________________________ 
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				06-10-2010, 22:12
			
			
			
		  
	 | 
 
	| 
		
		
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		1 desværre ikke ny fejl.... 
  
uanset hvor mange forholds regler der bliver truffet og lavet, så beror det i sidste ende på at typisk chaufførerne også følger procedurerne, dette bliver desværre ikke altid gjort.... 
  
Dennegang var det Q8, næste gang er det et andet selskab... 
  
Tankevækkende at der endda findes et navn i branchen på en sammenblanding... ( cocktail )... 
		
		
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				06-10-2010, 22:45
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 Gast 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Oct 2009 
					Bopæl: Esbjerg V 
					
					
						Indlæg: 279
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Saga 24 med en Bladt Diesel 21 HK dieselmotor, fast skrue aksel og ferskvandskølet med varmeveksler. 
Koldt trykvand samt søtoilet 
Gasblus 
Autopilot. 
Fishfinder. 
Kortplotter. 
Kompas 
VHF radio 
Stereo radio/cd/mp3
 
     
Hvorfor fræse afsted når man kan nyde livet i roligt tempo.
			  
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				07-10-2010, 06:31
			
			
			
		  
	 | 
 
	| 
		
		
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		Det er der allerede lavet... 
  
Dog kræver det at chaufførerne, så også monterer det rigtigt på slangerne.... 
  
Den typiske cocktail opstår ved at chaufføren holder for langt væk fra studsen, istedet for at bakke lidt tættere på, så forlænger han slangen og får derved monteret en forkert studs...og får så monteret slangen på den rigtige studs der passer på ved påfyldningen, det er så bare den forkerte tank.... 
		
		
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				07-10-2010, 18:16
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 Bogholder, kontoret for sund fornuft 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: Silkeborg 
					
					
						Indlæg: 577
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
	Citér: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Peter508
					 
				 
				1   
Tankevækkende at der endda findes et navn i branchen på en sammenblanding... ( cocktail )... 
			
		 | 
	 
	 
 Ben-sel eller Die-zin?     
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Båd: pt. ingen 
Tidligere både: 
Sea Ray Sundancer 275 
Flipper 575 
Sea Ray Sundancer 230 
Skagerak 21 
Sea Ray 160 
Pepper 16 
Brømo 
Divese joller
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				08-10-2010, 00:25
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 Gast 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Oct 2009 
					Bopæl: Esbjerg V 
					
					
						Indlæg: 279
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Saga 24 med en Bladt Diesel 21 HK dieselmotor, fast skrue aksel og ferskvandskølet med varmeveksler. 
Koldt trykvand samt søtoilet 
Gasblus 
Autopilot. 
Fishfinder. 
Kortplotter. 
Kompas 
VHF radio 
Stereo radio/cd/mp3
 
     
Hvorfor fræse afsted når man kan nyde livet i roligt tempo.
			  
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				08-10-2010, 09:01
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 VIP medlem :-) 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: Roskilde 
					
					
						Indlæg: 3,844
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
	Citér: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  bhvvs
					 
				 
				
			
		 | 
	 
	 
 Det er det helt sikkert. Der ligger med garanti en økonomisk/kynisk risiko/cost-benefitanalyse bag, som gør at man ikke udvikle et sådan system.,
 
Jeg tror det er billigere at beholde det nuværende tanksystem og så forsikre sig ud af disse "cocktails".    
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Lars T 
______________________________ 
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				08-10-2010, 09:26
			
			
			
		  
	 | 
 
	| 
		
		
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		forsikringer er ikke noget vi bruger i branchen ;-) 
  
Det er ganske enkelt alt for dyrt.... 
  
De procedurer som der er lavet, burde gøre at der ikke sker fejl, men som altid når man har med mennesker at gøre, så vil fejl ske... 
  
Ved os medfører en cocktail en skriftlig advarsel, 2 styks en afskedigelse...fordi det kan kun ske hvis man sløser.... 
		
		
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				08-10-2010, 14:03
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 VIP medlem :-) 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: Roskilde 
					
					
						Indlæg: 3,844
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		Betaler I så de skader som er påført bilerne? Eller hvordan hænger det sammen? 
Det lyder som noget som kan trække ud i langdrag, bevisbyrder osv.. 
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Lars T 
______________________________ 
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				08-10-2010, 14:08
			
			
			
		  
	 | 
 
	| 
		
		
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		Jep vi dækker alle omkostningerne... 
  
Nu kender jeg ikke andre selskabers procedurer, men vi ved godt når vi har bøffet i det. Så vi lukker lyn hurtigt stationen, sender en presse meddelelse ud, og beder folk om at henvende sig til os... 
  
Typisk så kan folk jo dog ikke køre ret langt ( 2 - 300 mtr. ), så holder de stille. Så de skal slæbes til et værksted, og rep. bliver sat igang umiddelbart, og regningen sendes til os. 
  
Og det kan specielt ved nyere diesel biler, virkelig løbe op i nogle store regninger... 
		
		
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
	
	
	
	
		
		
			
			 
			
				08-10-2010, 14:32
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
				
				 Ægte Fenderen-mand 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Tilmeldelsesdato: Jun 2008 
					Bopæl: www.nytdrev.dk 
					
					
						Indlæg: 3,500
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
	
	
		
	
		
		
		
                  
                  
		
	Citér: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Peter508
					 
				 
				Og det kan specielt ved nyere diesel biler, virkelig løbe op i nogle store regninger... 
			
		 | 
	 
	 
 Jeps, det er rigtigt.
 
Helt galt kan det gå, hvis det er CDI motorer ( commonrail red. ), så kan følgeskaderne i yderste tilfælde være en ny motor.  
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Chi non risica, non rosica
			 
		
		
		
		
		
	
	  | 
 
 
	 
	
 
	
		  | 
	
	
 
 
	
	
	 
	
	| Emne værktøjer | 
	
 
	| 
	
	
	
	 | 
	
 
	| Visning af emner | 
	
 
	
	
	
	
		  Flad visning 
		
		
	 
	
	 | 
	
	
 
 
 
	
		
	
		 
		Indlæg regelment
	 | 
 
	
		
		Du må ikke lave indlæg i nye emner 
		Du må ikke lave indlæg 
		Du må ikke vedhæfte filer 
		Du må ikke redigere dine indlæg 
		 
		
		
		
		
		HTML kode er Off 
		 
		
	  | 
 
 
	 | 
	
		
	 | 
 
 
 
	
	
		
	
	
 
			 | 
		
		
			
				
	
		
			
				| 
				
				» Statistikker | 
			 
		
		
			
				
	
		
			Medlemmer: 129,258 
			Emner: 5,115 
			Indlæg: 47,923 
			
			
		
	 | 
 
	
		| Velkommen til vores nyeste medlem, DylanSecom | 
	 
			
		
	 
 
			 |