Jeg har 2 stænger under min badeplaform som går ned under vandet og jeg har 2 undervandslys med rustfri stålkant med glasfront.
Problemet er at det bliver meget overbegroet efter 1,5-2 mdr. og er efterflg. et problem resten af sæsonen! Findes der ikke et eller andet gennemsigtigt produkt man kan smørre på for at undgå/minimere begroninger?
Jeg har 2 stænger under min badeplaform som går ned under vandet og jeg har 2 undervandslys med rustfri stålkant med glasfront.
Problemet er at det bliver meget overbegroet efter 1,5-2 mdr. og er efterflg. et problem resten af sæsonen! Findes der ikke et eller andet gennemsigtigt produkt man kan smørre på for at undgå/minimere begroninger?
Ikke noget jeg (endnu) har praktisk erfaring med, men har du kigget på Hempel Prop Clear?
Måske det er løsningen! Står dog at den giver en hvidlig overflade når den er i vand og så syntes jeg ikke jeg har hørt om de bedste erfaringer med Hempel's propel produkter!
Argh om det lige var en 180 eller 190 ved jeg ikke
Der stod i hvert fald SS på siden, havde undervandsledlys monteret lige ubnder stålstængere og var med en 4 bladet prop