Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 544
1 medlemmer og 543 gæster
Phillipgisse
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Manglende CE
View Single Post
  #20  
Gammel 21-10-2010, 10:16
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Så er der godt nyt i sagen. Jeg har haft en god dialog med Bombardier i nogen tid, og nu har de fundet min båd via stelnummeret, og den hører under dem der er ce-godkendt, og at den er både fremstillet og siden solgt i 2001 til en Canadisk forhandler/exportør, men at de ikke kan sige hvor den derefter er endt, da deres oplysninger om båden stopper i det øjeblik de læsser den af ved en forhandler hvis der ikke er fejl og mangler i båden der involverer fabrikken....

Jeg fik adressen på exportøren, men det ser ud til de ikke existerer mere....

De beder mig nu om at dokumentere ejerskabet over båden, samt om båden udstyr ? Hvad de så end skal bruge det til, samt at jeg tager et skarpt pic af stelnummeret og mailer det hele til dem, og er alt ok, så vil de mod et gebyr på Canadiske $ 145,- sende mig et godkendelse mærkat til båden samt kopier af godkendelsen....

Men men men, de skriver dog også at min båd er masse fremstillet, og Ce-godkendelsen ikke gælder en specifik båd, men alle dem der er fremstillet efter den norm... Og det kan vise sig at min båd er blevet ændret, så den ikke overholder de normer der kræves og er beskrevet i typens Ce-godkendelse. Og at det er mit ansvar at båden overholder de betingelser til hver en tid...

Og til min store overraskelse hører båden under D katagorien, jeg mente bestemt den var under C katagorien....

Jeg vil nu gennemfotografere båden og sende det hele til dem, og så bare krydse tommelfingre for de siger ok for den....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,527
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Dennismaisguisy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 17:06.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden