Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 547
1 medlemmer og 546 gæster
Irinssu
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #5  
Gammel 17-12-2013, 11:47
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg ejer halvdelen af en Grand Banks fra 1972 som er lavet af træ.

Først og fremmest så drejer træ skibe sig om kærlighed, man skal elske det klassiske, man skal elske at kæle for detaljerne, man skal kunne lide at arbejde med træ....og man skal have en pæn portion tid på hånden, da der bare er mere arbejde ved det, end der er ved glasfiber.

Når det så er sagt, så er glæden uovertruffen, det er intet mindre end fænomenal. Vi har også en glasfiber båd, og det er super fedt at sejle helt generelt, også bare lige 100% federe når vi er afsted i vores G.B. :-)

Vi havde den på værft sidste år, og der blev bunden lavet for mere end 40.000kr, og bunden fejlede ikke noget videre. Men vi valgte at skifte de planker, som ville skulle skiftes indenfor få år, ligesom vi virkelig valgte at gå hele vejen med bunden. Det hele er lavet af professionelle, og der er givet 12 års garanti på bunden.

Så hvis man kan regne med minimum 12 års intervaller på den øvelse, så er det jo ikke specielt dyrt, man skal bare være klar over, at sådanne ting kommer.

Køb for guds skyld sådan en kutter de er bare så fede :-) havde jeg kunnet få konen med på det, så havde jeg selv købt en i sommers :-)
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,568
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, zestoretic price
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 14:21.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden