Fenderen.dk
 

www.propshop.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 482
1 medlemmer og 481 gæster
Robertniz
Fleste brugere online var 755, 14-05-2024 at 02:13.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #160  
Gammel 22-12-2011, 09:08
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Fletcher14 Se indlæg
Manorwar, du skrev, at jeg og en anden kom med en ubegrundet beskyldning mod dig eller din virksomhed. Jeg forstår desværre ikke, hvilken del af pik-sagen, du fandt ubegrundet. Jeg begrundede jo mit argument med en henvisning til en tråd i et troværdigt forum, hvor du ordret er citeret. Jeg har endvidere valideret indholdet af citatet - og må konstatere, at ordvalg og stavefejl utvivlsomt ligner dine.

Jeg kan så i øvrigt godt lige tilføje, at tråden her kun omhandler din virksomhed - og eventuelt din rolle i den. Jeg tror nok, vi alle er enige om, at du personligt er en munter og herlig mand. Jeg har jo selv haft fornøjelsen, at møde dig på bådmessen. Du har måske endda en stor pik - i modsætning til den skadesramte kunde, hvis pik du fandt det nødvendigt, at knytte til din besvarelse i skadessagen.
HMMM jeg prøve at forklare dette her en gang til so du få de rigtigtige historie
Han på ssk hjemeside "team lima "den strakkels "skaderamte kunde ,
er IKKE kunde hos BAVARIA og har altrig haft forsikring med os
har ALTRIG haft en skade med os MEN er sikred via TRYG..der er en fact ...
jenteloven .
han har fundet nogen møggamle historie på nettet om en kundeklage , denn sag har jeg faktisk i 2009 efter etablering af min firma afsluttet med fuld erstatning til kunden ..læs ligt den enlag RIGTIGT.
so du tro på røverhistorier på nettet??og er selv med at spredde løgne ??
lidt naiv ikke ?
du er ikke kunde hos mig og jeg mener at dine udtaleseer om min firma er ude af dine bedømmelsekraft ..faktisk reskere du en injurisag med dine postings her på siden .
venligts revuder dine utaleser om os eller back dette op med RIGTIGIGE beviser ..
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,106
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, pill
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 09:49.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden