Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 488
0 medlemmer og 488 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 755, 14-05-2024 at 02:13.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #189  
Gammel 23-12-2011, 08:55
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
nu har jeg nok..

efter fletchern fuldstændigt ubegrundete beskyldinger skal jeg kommenter dette nonses fra ham ..piratestyle ...
utrolig hvad folk kan finde ud af..
folk som er ikke kunder hos os og ikke kan vudere vores servicenivå omtaler os negativ i en øffentligt fora allene på baggrund af rygter .
og spredder de løgn videre her og poster en "VARSEL"?
er dette måske ok?
so har vi ja en lille problem i samfund fenderen her .
Mangelde objetivitæt og FAIRE debatter ..

IKKE? At folk med ond i røv fortæller bar en masse røverhistorieer og løgn om en firma er akzeptabel?.. jenteloven -jeg bræk mig ..

FACT er at vi har ikke en enkelt klagesag ,vi har afgørt i 2011 ca 300 skadesager med stort tilfredshed af vores kunder,har måske markets beste forsikringsbetingelser inkl yachtassistance uden omkostninger til vores kunder og danmarks absolut beste præmie .
Selfølligt har alle selskaber kunder som mener at de skal bedere erstattning ,nogen mer end andere ,
hvis jeg checker forsikringsklagenævns hejmeside kan jeg finde massevis af store danske selskaber med mer end 294 officelle klager .Og normalt er der selskaber de få medhold ..Mærklig nok er at ingen kommentere dette her på siden ..
Heldigvis er vi IKKE blad de selskaber ,på bagrund af vores ALL risk dænknig og FAIRE erstattninger .
De 3 omtalte gammle sager på nettet er allesammen postiv afgørt efter jeg har blandet mig i sagerne .

Jeg stå persønligt for servicen , har ikke hørt en klage ednu fra en skadeslidte som har haft brug for min hjelp.

Som forretningsdrivende må man finde sig i offentlig kritik, både den berettigede og den usaglige.
ja og nej ,selvfølligt stå jeg til rådighed med "BEGRUNDETE" kritik ,jeg har ingen ting at gemme,og hjelpe gerne folk lost i forsikringsdjungel .
men jeg FAFADEN gilder ikke løgn og rygterspræderi om mine firma eller mine person .

Hvofor poster fletcher en øffentligt varsel om mine firma her ??og at siden sadmin gør ingen ting?

Er der beviser for flechern utalerser ? NEJ!
Er flecher kunder hos mig ? NEJ
Har fletcher haft en skade erstattet hos mig? NEJ
Har flechter kendskab til en aktuel og korekt erstattningsafgøresle fra os som er ikke er behandelt 100% korrekt efter gældende lovgivning ? NEJ .

Der er bagtale på den værste måde og fuldstændig unbegrundet..
Kan huske den sammen slags på en anderet fora ..

Faktisk grund nok for mig at ikke længer stå fenderen til rådighed
og opsiger min sponsoraftale og rabataftale med fendern per dd .
Jeg har andere interesser og kunder til at passe end
lytter på den nonsens her på siden fra dumme folk med ond i røven som spredder LØGN!.
Hyg jer..UDEN mig.
Over og Out fra piraten .

lars venligt bekræfte min framsend opsigelse via returemail .TAK

Sidst redigeret af Manorwar; 23-12-2011 kl. 11:38.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,103
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, EdgarTIp
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 05:20.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden