Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 467
0 medlemmer og 467 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 755, igår at 02:13.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #69  
Gammel 20-12-2011, 16:03
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Øøøøhhhh nu er det mere end 4 måneder siden, du har fået skaden....

Det er dælme da under al kritik. Nu har jeg læst tråden igennem igen, og jeg fatter bjælde af at det skal tage så lang tid.

Uanset dårligt knæ af mekanikeren, prisen på rep. osv så falder forsikrings selskabet da fuldstændig igennem i den sag her. Intet af overnstående er da dit ansvar som forsikringstager, det er da selskabets ansvar at få sådanne ting til at glide. Tænk hvis skaden var opstået i Maj måned, så havde hele sæsonen været væk....eller endnu værre at skaden ikke er udbedret til Maj måned....

Jeg har været sejlet på grund med vores båd, hvor vi måtte søge i havn grundet at skruen var bøjet på alle blade. 2 dage efter grundstødningen var der skiftet skrue, drivakselen forstærket med jernstivere, og nogle revner agter udbedret med epoxy. Jeg havde selv en ekstra skrue liggende, og den købte forsikringsselskabet af mig.

Forsikringsselskabet havde helt klart den holdning, at nu skulle vi bare på vandet igen, også måtte vi klare alt det praktiske efter det....

Som sejler er jeg helt personligt villig til at betale lidt ekstra for sådan en holdning.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,052
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Matthewwen
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 08:51.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden