Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 580
0 medlemmer og 580 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #15  
Gammel 24-11-2011, 13:32
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jamen, jeg vil med glæde modtage hjælp fra din ven anklageren.

Hvis du vidste hvor mange jeg jeg har fået at vide, at det ikke kan passe osv, samt 1000 forklaringer på hvad jeg så skal gøre...

Det er ikke for sjovt at jeg måtte bruge penge på at en civil retsag, fordi politiet ikke ville hjælpe mig, jeg havde helst set at de gik ind i sagen første gang...

Så jeg tager med glæde mod din ven anklagerens hjælp...

Jeg kan sende mine oplysninger til dig privat, så er hun mere end velkommen til at kontakte mig, så kan jeg sætte hende ind i sagen...

Og måske kan hun samtidig gøre noget ved den historie om den stjålne påhængsmotor de ikke kunne gøre noget ved, fordi det var weekend...

Mvh Christian





Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
Jeg har en hel del med politiet at gøre, og jeg fatter simpelthen ikke den historie her.

Har du prøvet at anmelde det til en anden betjent ??

Jeg oplever intet i nærheden af det her med politiet. Selv små bedrageri sager helt ned til under 1000 kr bruger de ressourcer på, også selvom jeg har meddelt dem at vi ikke vil køre sag imod pågældende.

Min svigerinde er anklager ved politiet, og hun genkender heller ikke det skrevne her som værende normal procedure ved politiet, overhovedet ikke.

Jeg har selv haft en båd stjålet, og da jeg anmeldte det brugte de over 1 time på at tage imod den anmeldelse, hvor de skulle have beskrivelse af hændelsesforløbet, af båden osv.

Jeg ville prøve at gå til politiet igen også få fat i en anden betjent. Jeg oplever udelukkende politiet som værende hjælpsomme, høflige og meget ihærdige.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,571
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, ElmerOvers
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 00:34.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden