Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 563
1 medlemmer og 562 gæster
ronnieto2
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #6  
Gammel 18-11-2011, 18:56
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Den var blot en skriftelig aftale om prisen, og vi aftalte at han betalte og derpå fik båden...

Han fortalte at han ventede på at få udbetalt en arv i løbet af kort tid, og at han ville komme og betale når den arv blev udbetalt, og han viste mig nogle papir der fortalte om arven på kr 178.000,- skrevet af skifteretten i Viborg.

Jeg gik med til at den blev stillet til side, indtil hans arv blev udbetalt.

Jeg kan ikke se at en aftale om køb af en vare, gør det lovligt at blot stjæle varen, enten fordi man ikke kan skaffe pengene eller i det hele taget havde til sinde at betale for varen.

Så er det en meget risikabel forretning at handle feks. med biler, hvis en købsaftale gør det lovligt at hente/stjæle varen uden at betale den pris man aftaler...

Min advokat fortalte, at der ingen arv var på aftale tidspunktet, da der var blevet givet transport i den for over kr 300.000,-, næsten et år forinden til han´s bank, og at der var adskillige andre kreditorer, også, der var havnet i samme fælde som mig, bla. fik han repareret en bil for over 20.000,- på samme historie, samt boet til leje forskellige steder uden at betale for det, med et løfte om at betale når han´s arv kom.

Jeg ved også at han begår socialbedrageri i stor stil, han er på såkaldt varig kontanthjælp, men arbejder ved siden af, bla. som "sort" vinduspudser . . .
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,575
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, ronnieto2
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 05:55.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden