Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 323
0 medlemmer og 323 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #8  
Gammel 25-02-2009, 19:34
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Citér:
Originally Posted by ENN Se indlæg
Hvad sker der når du starter motoren - er den blokeret? normalt vil en gearkasse ikke skabe problemer for selve motoren men det lyder ikke godt det med gearkassen

Afhængig af om du vil beholde bilen så er løsningen altså en fabriksrenoveret gearkasse - og afhængig af hvad der er sket med motoren - en ombytter

Jeg har selv lige købt 2 stk bærearme til min "nye" BMW de skal skiftres ved lejlighed - pris hos BMW små 1600 kr/ stk pris hos Carl Christensen (der forhandler de originale Lemförder bærearme) 560 kr

Derudover har jeg indkøbt 4 stk nye CR injektorer fra Bosch - dem der sidder i fejler intet men nu har jeg et sæt reserve - jeg gav 100 kr/stk købt direkte ved bosch (det sted du også kender) det er under 1/3 af prisen hos BMW
Jeg skal ikke have startet noget som helst...

Jeg vil gerne - hvis jeg må - have dig med på sidelinien, når fejlen skal lokaliseres og skadernes omfang vurderes, inden den endelige beslutning tages omkring reparation.

Jeg har kigget på mobile.de for en reservedelsbil med 180000 km på tælleren. Den koster 3000,- EUR, og er med automatgear-
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,932
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, CopperSom
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 16:05.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden