Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 445
1 medlemmer og 444 gæster
Dennisthourne
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #19  
Gammel 09-11-2011, 22:56
Lindegaard Lindegaard er offline
Kaptajn af eget skib
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2010
Bopæl: Køge
Indlæg: 378
Wink

Citér:
Originally Posted by BrianL Se indlæg
Det kunne man måske forvente, men min erfaring er at de mere seriøse autoriserede bådforhandlere kun sælger originale reservedele, mens de mindre seriøse sælger også tilbyder alternative dele.
Jeg ser det som et spørgsmål om man kan acceptere den pris man bliver tilbudt på en reservedel, og hvis man ikke kan det så kan man spørge om der findes billigere alternative dele, og hvis forhandleren ikke ønsker dette så må man selv ud at lede efter billigere dele.

Jeg mener ikke du kan laste forhandleren. Jeg mener at det er dit ansvar som kunde at undersøge prisen inden du køber.
jeg laster såmænd ikke forhandleren, men først da jeg havde brudt pakningerne til zincen og monteret det, og spurgte igen til om ikke der var andre muligheder, da jeg på et forum, her, var blevet opmærksom på at man da nok kunne finde noget alternativt, så sagde han det kan man nok, bare gevind er det samme så kan den sagtens anvendes... i butikken sagde han ellers at det var specielle gevind osv... samt at det var prisen uanset om det var til VOLVO eller Mercruiser og andet..
Derudover ved han jeg er NEWBIE udi det med både, og jeg har nævnt til ham at det skal gøres billigst muligt, så bliver man da lidt undrene når han starter med at sige at en generator ikke koster det helt store, og så får en pris på 3700,- + moms, hvor en venlig sjæl herinde kan skaffe en til små 2000,-
nå men sådan er det, og jeg skrev vist også tidligere at så havde jeg fået min lektie...
jeg spørger mig omkring herind først, når jeg fremover skal bruge reservedele eller råd til steder det kan erhverves til den billigste pris..
tak til alle får svar, og NYTDREV, jeg vender lige tilbage til dig ang. generator :-)
__________________
Birchwood TS 37, 1988.
1 x BMW 180 Hk (nu med ny varmeveksler 2011)
1 x Mercruiser 180 Hk
(Samme blok de er bygget over).
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,956
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Dennisthourne
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:43.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden