Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 277
1 medlemmer og 276 gæster
HoldingRu1wek
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Sikken pris
View Single Post
  #33  
Gammel 02-10-2010, 16:03
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
alt er at fortrække frem for en selvgod radikal

nå nu slettede jeg alt det jeg havde skrevet, da det i virkeligheden ikke var særlig pænt, min ærlige mening dog...men ikke særlig pænt.

grunden til at jeg slettede det, var at jeg egentlig ikke føler det store behov for at blive personlig, heller ikke selvom det kommer den anden vej.

Dog vil jeg gerne på det kraftigste afvise, at jeg er radikal....Den eneste sympati jeg har for de radikale, er at jeg synes at deres parti formand er lidt lækker...
Du kommer bare med det du ønsker at sige, jeg tager bare til genmæle.

Om du er Radikal eller ej er din egne sag, jeg forholder mig bare til at du skrev et indlæg på min tråd hvor du lige skulle fortælles os hvad vi kunne tillade os og ikke tillade os, den slags bedrevidende udsagn er typisk radikale, og sådanne udsagn har jeg problemer med.

Jeg har mig bekendt ikke gjort dig noget eller på anden måde generet dig før du blandede dig i tråden med dit bedrevidende indlæg og prøvede at gøre dig til dommer over hvad vi må skrive om herinde.

Du har ret til at sige hvad du vil, men jeg har også ret til at tage til genmæle, og kan du ikke lide det skulle du måske ikke beskylde en masse personer herinde for at moppe og udstille andre..

Dit indlæg var bedre vidende og total skudt over målet, og der var igen grund til at beskylde os for at moppe og nedgøre andre, og dermed være moralske anløbne personer....

Så når du antyder at min eller andre brugere herinde har en dårligere moral end dig, bliver jeg vred, derfor er min reaktion forholdsvis kraftig.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,917
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, HoldingRu1wek
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 22:38.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden