Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 464
2 medlemmer og 462 gæster
Josephalkar, RaymondSag
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #6  
Gammel 07-10-2014, 10:38
CPH1420 CPH1420 er offline
Amøbe - tæt på vandet
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2013
Bopæl: Christianshavn
Indlæg: 34
Lykkedes at få en forklaring fra Yacht-Pool:

De vælger at opsige forsikringen med henvisning til, at jeg har været meget langsom til at anmelde skaden opstået i forbindelse med Bodil. Jeg opdagede først skadens omfang i april, da båden kom fra vinteropbevaring, hvor jeg telefonisk kontaktede YP og jeg sendte først endelig skadesanmeldelse i sensommeren. Det kunne jeg naturligvis ha' gjort bedre selv om skaden alene var overfladisk (krakelinger i gelcoat som følge af slag mod bolværk) og ikke umiddelbart så/ser ud til at haste med at blive repareret.

Samtidig anførte de, at de ikke mener, at fortøjning langs bolværk i Christianshavns Kanal er særlig "sikker". Det bygger de bl.a. på en udtalelse fra reparatør om, at en fortøjningsklampe skulle være revet løs, hvilket slet ikke er tilfældet. Gelcoaten har alene fået slag som følge af, at vandet steg ca. 2 meter og båden blev slået ind mod bolværket. YP mener, at jeg har været for sløset med mine fortøjninger, underforstået at de skal kunne håndtere en situation med vandstand 2 meter over normalen. Jeg mener selv forholdene under Bodil var "ekstreme" og svære at planlægge for. Jeg løsnede så godt jeg kunne inden stormen men drømte ikke om, at vandstanden ville stige så meget som den gjorde natten/tidlig morgen efter Bodil.

Anyway : Har fået tilbud fra hhv. Tryg og Pantanius, der ligger meget tæt på hinanden (Pantanius lidt dyrere end Tryg). Hører gerne forslag til hvem af de to, jeg bør vælge hvis jeg ikke finder andre, billigere alternativer?
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,493
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Johnnyopips
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 06:25.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden