Fenderen.dk
 
GPS Tracker til Bil, Båd, MC

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 572
1 medlemmer og 571 gæster
Denpokrhice
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #6  
Gammel 05-08-2011, 13:15
HansNielsen
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by megelundo Se indlæg
Jeg vil bestemt håbe at reglerne for Silkeborg Søerne bliver således at det kun gælder både der er nyere end 1. juli 1999 der skal kunne fremvise en CE-mærkning på.

Men da der igennem det seneste års tid er blevet udmeldt nogle meget besynderlige meldinger fra bla. fritids og kulturudvalget i Silkeborg Kommune, så var det derfor jeg spurgte interesseret til hvor Hans havde læst det.

For hvis der IKKE er en skæringsdato for alderen på båden, så skal jeg dælme have min solgt så hurtigt som muligt. Ellers vil jeg tro at der henover efteråret/vinter kommer 3-400 både til salg her i det midtjyske....
Hej megenlundo.
Det forstår jeg udemærket. Jeg har kun fået oplyst det angående Silkeborg søerne fra interesserede købere til min båd. Den ene har "desværre" en importeret båd fra Tyskland, som oprindeligt kommer fra USA. Der er et "CE-mærke" i båden, men den er IKKE CE-godkendt. På linket i mit første indlæg er et link til IMCI hvor der står nogle "fup firmaer" der fabrikere CE-godkendelser i baglokalet. Sikkert for at få solgt nogle både til "uvidende europæer". Hans båd kommer desværre derfra.

Men igen. Jeg ville med tråden egentlig håbe at I finder informationerne interessante og brugbare, således I selv kan kontrollere de mest simple ting på jeres egen båd, eller eventuelle køb af både......fra ind/udland, og ikke så meget for at gå ind i lokale krav til CE-mærkninger.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,563
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Denpokrhice
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 23:52.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden